Waarom vaccineren jullie? Of waarom niet?

Het klopt dat ik zeg dat er een waarheid zit in je verhaal. Maar een halve waarheid is nog altijd een leugen.
Als je de pagina die ik heb gestuurd had gelezen is het effect van aluminium en de hersenen zelfs na 20 jaar nog om te keren door het drinken van mineraal water. Dus dat komt wel goed met mijn kleine. Dit is bewezen door uw prof. Exely.
Er zijn heel veel studies gedaan over de gevaren van aluminium en vaccinaties.
https://www.gezondheidenwetenschap.be/gezondheid-in-de-media/kun-je-ziek-worden-door-aluminium-in-vaccins#:~:text=Aluminium%20uit%20vaccins%20(0.1-0.5,een%20kleine%20fractie%20aan%20toe.
Dit is 1 van de vele bronnen.
Als je ziek bent ga je toch ook naar de dokter en luister je naar zijn/haar advies en slik je braaf je medicatie ipv een theetje te zoeken op internet en maar hopen dat je er beter van wordt.
Nogmaals... u zaait paniek door wetenschappers maar voor de helft te quoten. Omdat het hele verhaal u ontkracht. Stop met het vertellen van halve waarheden!!!
 
Ik heb de website gelezen en zoals met de meeste 'woke' website is er geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor hetgeen gepresenteerd.
En ja het gaat zeker goed in nederland. De mensheid is nog nooit zo oud geworden als nu. Dit gaat zeker gepaard met kwalen die we eerder niet konden. Het feit dat we nu meer lezen over ziektes enzo komt doordat we oom veel meer toegang hebben tot informatie.
Ik heb hier trouwens nooit een mening over wel of niet verkondigd. Ik heb alleen een aanvulling gegeven op uw 'waarheid'. U kiest ervoor om uw waarheid maar half te vertellen. Terwijl in het eerste bericht hier mooie gegronde onderbouwingen zijn voor een mening. U valt vervgens deze persoon volledig aan met maar een gedeelte van onderzoeken. Dus u bent niet eerlijk! En nu bent u boos omdat ik de rest van de onderzoeken prijs geef en er dus niks meer klopt van uw verhaal.
Tuurlijk moeten mensen zelf hun beslissingen maken, maar kom dan wel met juiste informatie. Want dit halve werk is en blijft gevaarlijk. 
 
Stop gewoon met deze onzin. Ik geef u gelijk dat exely dit bewezen heeft, maar ook dat hijzelf met het antwoord is gekomen om het op te lossen. Hijzelf geeft mineraalwater aan als oplossing. Maar dit weigert u te accepteren. Ik heb u zelfs een bron gegeven waarin hijzelf dit aangeeft. Meerdere mensen hebben al meerdere bronnen en bewijzen gegeven waarin u gewoon ongelijk krijgt maar u blijft gewoon stomkoppig volhouden.  U levert helemaal geen onderbouwde bronnen over wat u zegt. En als u iets aangeeft geeft u zoals ik zeg maar de helft van het onderzoek. 
Nogmaal stol gewoon met deze onzin of kom met daadwerkelijk complete onderzoeken. 
 
 
Beste 500,
 
Je begint langzaam een logischer verhaal te maken nu je wat rare bronnen weglaat. 
 
Er wordt inderdaad om een mening gevraagd en dus had je ook het volgende kunnen zeggen.
Ik vaccineer niet omdat voor mij de gevaren van alluminium in de vaccinaties te groot zijn en hier wil ik mijn kinderen niet aan blootstellen.
 
Die tekst is meer als voldoende. 
 
Daarnaast vond ik het wel aanvallend hoe u naar de eerste antwoorder reageerde. Ik quote:"Dus omdat u een arts bent heeft u alle wijsheid in pacht?" Ik vind dit zeer denigrerend. Ook deze vrouw heeft gewoon haar mening gedeeld. En ja ik denk dat zij in deze meer kennis heeft dan u. 
Tevens gebruikte u veel speculaties die niet bevestigd zijn door onderzoek. De feiten over dat er steeds meer onderzoeken worden gedaan die het huidige systeem in twijfel trekken mag ook, maar kom met feiten.
Daarnaast haalt u ook telkens informatie aan die al in andere topics door andere gebruikers als niet waar uitgelegd zijn en die dat met harde feiten hebben aangetoond.
Ik vind echt dat u uw mening mag verkondigen, maar doe het op een juiste manier. Met goede onderbouwingen. 
Zolang er grote onwaarheden (en ja het zijn veel onwaarheden. Ik heb een microbiologische en chimische achtergrond, dus daadwerkelijk voor gestudeerd) zal ik deze proberen te ontkrachten. Want ook dat is mijn recht om te doen. 
Het blijft een moeilijk en lastig onderwerp om discussies over te voeren. Dus bij deze mijn mening omdat u er zo graag over heeft:
Ik ben van mening dat zolang er geen alternatief is voor de vaccinaties, deze ten aller tijden veiliger zijn dan de gevolgen van de ziekten die het bestrijd. Door niet in te enten wordt er een populatie moedwillig in gevaar gebracht die niet beschermd kan worden tegen deze zeer ernstige ziekten. Die ziekten waar tegen geënt wordt zijn dermate veel gevaarlijker dan de mogelijke gevolgen van de vaccinatie dat het wat mij betrefd niet eens een overweging moet zijn.
Ps. De film trace amounts is al grotendeels ontkracht in de afgelopen jaren. 
 
 
U snapt het niet.
Vanuit beide kanten zijn er bronnen genoeg te vinden. Dus met bronnen gooien is redelijk nutteloos. Dat is ook precies wat ik probeerde aan te geven. Een genuanceerder antwoord was veel behulpzamer geweest.
Ik geef niet aan alles te weten. Dat doe ik ook niet en denk ook niet dat iemand dat ooit kan. Ik geef echter wel aan dat ik enigszins een idee heb waar ik het over heb en daardoor niet zomaar klakkeloos dingen van internet overneem. Want ja in beide verhalen zitten waarheden. Alleen zijn er nog geen goede oplossingen dus is het momenteel kiezen tussen twee kwaden. 
Ik vind het jammer dat ondanks dat ik positieve feedback en hulp probeer te geven ook ik denigrerend wordt aangesproken door u. 
Mijn tip voor de toekomst... probeer rustiger en minder uitgebreid op dingen in te gaan. Dan komt u een stuk intelligenter over.
 
Om te discussieren moet je ook andere standpunten accepteren en ook dat doet u niet en beschuldigd andere wetenschappelijke onderzoeken buiten die van u zelfs fout. 
Ik noem u telkens netjes u. En als u met halve onderzoeken komt gevaarlijk, omdat dit ook zo is.
Ik raad u alleen aan om niet meer zomaar halve onderzoeken te quoten zodat u niet meer afgebrand wordt op hetgeen u schrijft. U mag best de gevaren van vaccineren erbij halen.
Maar goed. Zolang we om elkaar kunnen lachen is het toch goed.
Veel liefs, 
Deze meid (lees papa, want tsja ook die zitten op dit forum)
 
Terug
Bovenaan