waarom wachten?

Hello,

Ik heb het ook aan mijn HA gevraagd en de zei dat het niet uitmaakte als je direct begon na het stoppen met de pil. Vroeger was dat wel zo, omdat ze toen nog niet de technieken hadden die ze nu hebben om uit te rekenen hoelang je zwanger bent, dus...... Ik ben 12 jaar aan de pil geweest, waarvan het laatste jaar een hele lichte (Lovette) maar volgens mij maakt het niet uit welke pil (het zijn allemaal hormonen-kannonnen volgens mij, haha)
Maargoed, voor mij ook de eerste maand na de stop, dus ben wel benieuwd!

xx Esther

@suusle:
dat heb ik ook ergens gelezen ja. wij hebben sowiso kans op een meerling. mijn vriend zijn moeder is een tweeling en haar andere zus ook. dus 2 tweelingen in 1 gezin!
ook aan mijn kant komen meerdere tweelingen voor in de familie. dus we wachten het af!
liefs san

quote: sannepanny reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2007 14:08:56'));

@suusle:
dat heb ik ook ergens gelezen ja. wij hebben sowiso kans op een meerling. mijn vriend zijn moeder is een tweeling en haar andere zus ook. dus 2 tweelingen in 1 gezin!
ook aan mijn kant komen meerdere tweelingen voor in de familie. dus we wachten het af!
liefs san

dan hebben jullie er dus erg veel kans op, ik heb begrepen dat het altijd 1 generatie overslaat, jouw vriend dus.... dus dan zou het deze generatie (jullie kindje dus) een grote zijn op een meerling.... dat is spannend! zou je dat leuk vinden?

hey suusle,
het zou wel leuk zijn he maar aan de andere kant denk ik dat je voor de eerste keer al druk genoeg bent met 1 kindje. maar mocht het zo zijn zou het wel erg leuk zijn!!

hoi hoi

ja ik ben ook 23mei met de pil gestopt en we gaan er meteen voor wachten doen we niet aan haha
en dat folium maakt niet echt super veel uit denk ik vroeger hadden ze helemaal niks ervoor maar ik gebruik gravitamon nou hier zit alles in dus ja

nou meiden allemaal heel veel wiebel plezier haha

groetjes

Hallo iedereen,

Ik ben 3 mei met de pil gestopt toen op 6 mei ongesteld geworden en daarna nog niet weer, Ik heb waarschijnlijk PCOS dus ik had ook niet verwacht dat m'n ongi direct op gang zou komen.
We wilden eigenlijk eerst wachten tgotdat het vanzelf op gang zou komen maar omdat het niet opgang komt zijn we maar drect begonnen en achten we niet langer af.

Ik krijg morgen de uitslag van een bloedonderzoek en dan zal ik wel horen of dat ik werkelijk pcos heb.
we wachten het maar af.

het is in elk geval wel leuk om er hier met anderen over te praten aangezien we het verder aan niemand willen vertellen!!

Groetjes Beertje

Terug
Bovenaan