Waarom zetten die weeën nou niet eens door?!?

Begin nu echt te balen, heb al sinds zondagavond weeën, vooral 's avonds en 's nachts. Soms 2 uur lang om de 10 minuten. 'k heb zelfs maandagavond al op het punt gestaan om te bellen toen ik een uur lang weeën om de 5 minuten had, ik dacht even douchen en dan bel ik, maar nee hoor floeps weeën weg. Midden in de nacht weer weeën om het half uur wakker, om de 20 minuten wakker.

Het begint echt zwaar frustrerend te worden. Nou moet het maar een keer doorzetten, 'k ben tenslotte al 5 dagen overtijd.
 
Ik ben nu 39 weken en heb ook al een week weeën maar zet ook inderdaad niet door!! Ze mag van mij ook komen!
Maar jij bent overtijd..dan Heb je helemaal zo iets van hallo!!!
Succes nog eventjes..voor je het weet heb je je kleintje in je armen!!
 
Ik kan me helemaal voorstellen dat het je ontzettend frustreerd dat de w-en niet doorzetten.. Wat een gedonder, en als je nachtenlang wakker bent wordt je hum er ook niet beter op natuurlijk.. Ik hoop voor jou dat ze snel WEL goed gaan doorzetten en dat je de kleine lekker kunt bedolven onder de kusjes:)
 
hier ook 39+3 en al vanaf donderdag iedere avond en nacht krampen en weeen. Telkens als ik denk nou nu gaat het doorzetten komt het toch niet.
Begin nu ook nog vocht vast te houden, heb ook al vanaf donderdag hoofdpijn en ben het echt helemaal beu.
Mijn eerste kwam 10 dagen te laat, ik hoop zo dat deze een beetje op tijd komt maar goed afwachten dus weer.
succes allemaal!
 
pfff wat duurt wachten lang hier ook nog 5 dagen tot de uitgerekende datum.. ik wil W-en!! wil mijn prinsesje zien! t begint pijn te doen met lopen enz. en ben gewoon erg nieuwsgierig! sex helpt ook niet voor weeen op te wekken haha..nou maar gewoon afwachten dan...
 
NIET LEUK DUS!!!! Pff.... maar bedenk... hooguit nog een dikke week en dan heb je je kindje echt hoor. maar o wat kunnen die laatste dagen jaren lijken.

Sterkte!
 
Hey Caat,

Ik heb precies t zelfde.. al sinds zondag onrustig en dan weer wel weeeen en dan weer niet, vannacht ook zo'n frustrerende nacht gehad met zeurende pijntjes...
De ene dag wel energie en de andere dag niet PFFFFFFFF denk dat we er allemaal t zelfde over denken, laat die baby's maar komen ;)
 
Ik ben moe, gisteravond weer de hele avond om de 10 minuten weeën, na het douche floeps weg weeën. Vannacht om de haverklap wakker, 2-3 weeën, en dan weer weg. Weinig geslapen, heb een moeie rug en benen van alle druk die erop staat deze dagen. Ben wel uitgepuft, vanmiddag naar de verloskundige. Hopelijk wordt ik vannacht verlost?
 
Terug
Bovenaan