Waarom zo jong...?

onze oudste dochter kreeg ik ook met 21
de jongste dochter met 23 jaar
en nu ben ik 28 en gaan we voor de 3e
mijn oudste dochter lag niet echt in de planning maar zijn er wel voor gegaan en we hadden als gevolg toen we anderhalf jaar geleden trouwden twee geweldige bruidsmeisjes

onze oudste dochter kreeg ik ook met 21
de jongste dochter met 23 jaar
en nu ben ik 28 en gaan we voor de 3e
mijn oudste dochter lag niet echt in de planning maar zijn er wel voor gegaan en we hadden als gevolg toen we anderhalf jaar geleden trouwden twee geweldige bruidsmeisjes

Mijn vriend en ik zijn 30 jaar en gaan voor onze eerste uk. Wij waren er eerder ook nog niet aan toe, hadden het veel te leuk met z'n tweetjes! Sinds we een hondje hebben speelden de moedergevoelens toch wel op bij mij. Mijn vriend heb ik wel over moeten halen, hij zou liever hebben gewacht tot onze 35e. Nu denkt hij er heel anders over, hoor. Hij is er helemaal klaar voor!! De enige onzekerheid is idd de vraag of we überhaupt wel kinderen kunnen krijgen :( zijn al een behoorlijke tijd bezig.
Als ik zou mogen kiezen was ik ietsje eerder aan kinderen begonnen. Rond m'n 28e.

Liefs Star

Ik ben 22 en mijn vriend 24, wij gaan voor onze eerste. Ik heb al mijn studies vlot doorlopen en daardoor al sinds mijn 21e een vaste baan. Wij willen graag jong kinderen. Komt misschien ook omdat onze vrienden en broers en zussen jong kinderen hebben gekregen....

Ik ben 22 en mijn vriend 24, wij gaan voor onze eerste. Ik heb al mijn studies vlot doorlopen en daardoor al sinds mijn 21e een vaste baan. Wij willen graag jong kinderen. Komt misschien ook omdat onze vrienden en broers en zussen jong kinderen hebben gekregen....

ik ben net als mijn man 25 en bij mij was de wens er al wel maar ik wilde wel wachten tot we alles goed op orde hebben, eigen huis, verbouwing klaar, trouwen vaste baan, nu is dat er allemaal en nu zijn we begonnen.

Ik ben nu net 24 en we zijn al 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik had al vroeg alles voor elkaar, huisje, vaste baan en een partner. Dat was voor mij toch wel erg belangrijk voor ik aan kinderen wilde beginnen. Wij zijn zo jong begonnen omdat mijn partner van de zomer alweer 39 wordt...

Natuurlijk zijn er nog veel dingen waar ik van droom en wat moeilijk zal worden, of helemaal niet meer kan als een kindje er is. Maar ik zet graag de wereldreis uit mijn hoofd in ruil voor een kindje.

Eigenlijk is het vanwege zijn leeftijd dat wij zo vroeg zijn begonnen, en op de een of andere manier heb ik altijd gedacht dat zwanger worden bij mij niet zo natuurlijk zou gaan als bij sommige anderen. Waarom ik dit idee had, geen idee, maar we zijn alweer 15 maanden, 2 miskramen, en de eerste afspraam met een gynacoloog verder...

Liefs Betty

Hallo allemaal,

Ook ik ben jong moeder geworden (was 22) van de 1ste. Dit was een bewuste keuze. Ik heb altijd gezegd jong moeder te willen worden. Ruim 1,5 jaar later (24) ben ik bevallen van onze tweede.
Nu ben ik 26 jaar en 6 maanden bezig voor de derde, wil het allemaal niet meer zo vlotten en moet ik aan de hormonen om uberhaupt een eisprong te krijgen.

Als ik dus nu pas of later aan kinderen zou zijn begonnen was het voor ons dus niet meer vanzelf sprekend geweest. Terwijl ik nu twee prachtige kinderen heb en als de derde nu niet meer zou mogen lukken ik toch gelukkig ben met wat ik heb!!

Als ik straks 38 jaar ben is mijn oudste 16 jaar en heb ik nog een heel leven voor me!!!

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan