Waarom zo jong...?

VRAAGJE:
Zie dat er toch veel jonge meiden tussen zitten. Is het bij jullie allemaal gepland? Ik was er namelijk zelf nog absoluut niet aan toe toen ik 19-20-21 was en kan me daar ook moeilijk in verplaatsen. Ik ben al sinds mijn 18e bij mijn huidige vriend, werk al sinds mijn 20e, wist al wel dat ik kinderen zou willen, maar had het nog veel te druk met andere zaken om er al serieus over na te denken.

Ben benieuwd...!

Als je vanuit gaat dat iedereen in zijn eigen tempo volwassen wordt en aan dingen toe is heb je altijd een antwoord en hoef jij je niet te verplaatsen in een jonge moeder/ander.
ik ben nu 32 en krijg mijn eerste, ik wil het al vanaf mijn 22e, toen was ik er klaar voor, helaas liep het met relaties niet en mijn eis was wel een goed relatie om samen een kind te nemen. mijn zus is 35 en heeft voor het eerst een vriend, kids wil ze nog lang niet. maar een vriendin was 21 en al jaren klaar voor. en ik gaf haar ook helemaal gelijk, zij was er gewoon klaar voor. kennis van 34 kreeg een kind en had geen idee wat ze er mee aan moest, vasthouden was al een hele opgaaf. een juf kreeg met 42 1e kindje, eerder was zij er niet klaar voor. Dus leeftijd zegt niks, het gaat om je ontwikkeling, en die volgt zijn eigen weg

haay,

Bij mij is het totaal niet gepland voordat ik zwanger was wou ik ook eigenlijk helemaal geen kinderen, mijn vriend wel maar die vond het niet vreselijk als we nooit kinderen zouden nemen, maar nu dat ik zwanger ben is alles veranderd en ben ik er ook heel blij mee.
Ik ben trouwens 21

Liefs(L),

Dilana

wij woonden samen toen we 23 waren en hadden toen echt alles op orde, inclusief diploma's en vaste banen. Toen we 25 waren waren we echt wel aan kinderen toe en waren we meteen zwanger en met 26 het eerste kindje gekregen.
Maar dat is natuurlijk niet zo extreem jong....
maar het is maar net hoe je leventje loopt natuurlijk....
Ben er zelf wel blij mee dat we nu redelijk 'jong' een compleet gezin hebben.
Beval over 2 maanden van de derde en voor ons laatste en ben dan 30 of 31.

Groetjes,

Ik ben zelf 23 dus ook nog een 'jonge moeder'. Voor ons was het een logische volgende stap, getrouwd, huisje, beide goed en leuke baan... en dat willen we graag delen :)

Ik ben zelf 23 dus ook nog een 'jonge moeder'. Voor ons was het een logische volgende stap, getrouwd, huisje, beide goed en leuke baan... en dat willen we graag delen :)

Hoi,

Ik was op mijn 20ste ook nog niet met het hebben van kinderen bezig, had toen wel een relatie, maar had nooit echt het idee dat dat voor altijd zou zijn. Ben nu al meer dan 2 jaar heel gelukkig met de man waarvan ik heb: ja, hier hou ik het de komende 100 jaar wel mee uit. Afgelopen maanden veel gesproken over kindjes krijgen, en in januari heel bewust de keuze gemaakt om te gaan stoppen met de pil. We zijn nu allebei in een fase van ons leven dat alles klopt en lekker loopt, en daar gaan we nu dus een kindje aan toevoegen!
Ik had mezelf voorgenomen om sowieso voor mijn 30ste een kindje te hebben, en als alles goed gaat wordt de 1ste geboren als ik 28 ben.

Groetjes!

Hey, ik hoor bij de middenmoot, ben 25 met heteerste kindje. Ik geef sweetwicca helemaal gelijk. Iedereen gaat in zijn eigen tempo. Vorige week is een vriendin van me bevallen. Zij is net 21, maar wel al 6 jaar samen met haar vriend. Wonen al 3 jaar samen enz.... een leuk stel samen, voor hen was het een logische stap.

Ik woon een jaartje samen met mijn vriend, kennen elkaar 2,5 jaar, wilden wel langzaam beginnen met kids, maar nooit gedacht dat het de eerste keer raak zou zijn.

We zijn echt super-mega blij ermee! Mijn zus is namelijk al een tijdje het proberen met haar man, maar het wil nog niet zo snel lukken.... dus das wel een pak van mijn hart!

Terug
Bovenaan