waarom zo krijsen sávonds?

Overdag is het hier geen probleem met Merel.
Ze drinkt als ze aangeeft honger te hebben, ik knuffel wat en leg haar in de box om zelf te spelen, als ze gaat gapen..hup naar bedje en ze slaapt snel daarna!
bv vanmorgen wakker om half 10, eten badje enz..en om 11 uur naar bed. is ze toch 1 1/2 wakker geweest, en meestal is ze een uurtje, 1 1/2 uur wakker.
Maaaar...na de laatste fles van een uur of 7 sávonds, en we haar rond 8/ half 9 naar bed doen omdat ze gaapt en moe vertoont...DRAMA!!!!
krijsen van heb ik jou daar...dan zijn we echt soms uren bezig om haar stil te krijgen.
tuurlijk heeft een kindje jankuurtje maar waarom altijd om dezelfde tijd?
en ze is zo moe dan...maar toch niet willen slapen.
alleen troosten en zingen helpt dan op den duur.

hebben jullie ook een bepaalde tijd dat jullei kindje zo huilt?

gr elise.

om half 7 dan begint het geouwehoer hiero. echt verschrikkelijk. maar he je doet er niets aan wordt er dan gezegt. ja fijn ik zit met een huilend kind. dat houd dus in dat ik sávonds niet weg kan want dan begint er hier een te huilen. en alleen als ik hem er uit haal dan is tie stil.

en verder nergens last van. de kleine slaapt door de verbouwingen heen overdag. ( renovatie van het park ) dus ja ineens is het dan stil dan weet je het al wel he

merel slaapt overdag ook overal doorheen!
gelukkig maar want anders moet je zo op je tenen lopen inderdaad!

en als ze tijdens dat krijsen uit bed gehaald worden is het inderdaad stil..ze doen het erom! hahaha papa en mama pesten.
want er is niks aan de hand!

Hoi,

Kay had dat ook altijd tussen 7 en 10 uur s'avonds.. Niet stil te krijgen!!
Vaak krampjes en uiteraard ook van (over-) vermoeidheid van de hele dag.. al die indrukken etc worden dan natuurlijk verwerkt en das niet niks wat zo'n kleintje allemaal in zich opneemt door de dag heen.

Ik ben toen snel genoeg hem meer rust gaan geven door de dag heen. Dus lekker boven in bedje leggen waar het stil is. Het is even huilen in het begin, maar valt snel genoeg in slaap. Het lijkt wel of meneer hierdoor heerlijk uitgerust is en meer ontspannen door de dag. Het komt nu nog maar zelde voor dat hij rond dat tijdstip huilt. Krijg hem nu zelfs soms niet meer wakker voor de fles!

Krampjes hebben ze voornamelijk in de eerste weken, daarna wordt het geleidelijk aan minder. Ga er maar vanuit dat dát huilen eerder van moeheid is. Wij als volwassene weten dat niks zo vreselijk is  als je heeeeeel erg moe bent en je kunt de slaap niet vatten omdat je zit te piekeren.. vergelijk het daar maar mee

Succes!

Esmé

terwijl ze overdag wel goed slaapt, soms 3/4 uur achter elkaar!
misschien te veel geslapen? kan toch een baby die te veel slaapt, gemiddeld slapen die toch 20 uur op een dag.

Nee, volgens mij kan een baby niet te veel slapen, Yari slaapt tussen elke voeding ruim 3 uur, ook 's avonds.
Alleen heeft hij na de fles van 18.30 uur wel meer moeite met inslapen, huilt dan, en ik moet wel een aantal keren naar boven om hem rustig te krijgen. Hij krijst dan errruuuugg hard terwijl ik overdag hem maar in bed hoef te leggen en hij is vertrokken.
Het huilen 's avonds word nu gelukkig wel minder.
Dus het word al beter...

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan