Overdag is het hier geen probleem met Merel.
Ze drinkt als ze aangeeft honger te hebben, ik knuffel wat en leg haar in de box om zelf te spelen, als ze gaat gapen..hup naar bedje en ze slaapt snel daarna!
bv vanmorgen wakker om half 10, eten badje enz..en om 11 uur naar bed. is ze toch 1 1/2 wakker geweest, en meestal is ze een uurtje, 1 1/2 uur wakker.
Maaaar...na de laatste fles van een uur of 7 sávonds, en we haar rond 8/ half 9 naar bed doen omdat ze gaapt en moe vertoont...DRAMA!!!!
krijsen van heb ik jou daar...dan zijn we echt soms uren bezig om haar stil te krijgen.
tuurlijk heeft een kindje jankuurtje maar waarom altijd om dezelfde tijd?
en ze is zo moe dan...maar toch niet willen slapen.
alleen troosten en zingen helpt dan op den duur.
hebben jullie ook een bepaalde tijd dat jullei kindje zo huilt?
gr elise.
Ze drinkt als ze aangeeft honger te hebben, ik knuffel wat en leg haar in de box om zelf te spelen, als ze gaat gapen..hup naar bedje en ze slaapt snel daarna!
bv vanmorgen wakker om half 10, eten badje enz..en om 11 uur naar bed. is ze toch 1 1/2 wakker geweest, en meestal is ze een uurtje, 1 1/2 uur wakker.
Maaaar...na de laatste fles van een uur of 7 sávonds, en we haar rond 8/ half 9 naar bed doen omdat ze gaapt en moe vertoont...DRAMA!!!!
krijsen van heb ik jou daar...dan zijn we echt soms uren bezig om haar stil te krijgen.
tuurlijk heeft een kindje jankuurtje maar waarom altijd om dezelfde tijd?
en ze is zo moe dan...maar toch niet willen slapen.
alleen troosten en zingen helpt dan op den duur.
hebben jullie ook een bepaalde tijd dat jullei kindje zo huilt?
gr elise.