waarom zo krijsen sávonds?

Ik heb het ook met Thomas. Rond 19.00 uur begint hij. (Soms ook overdag) En wat ik soms het ergst vind is dat als ik visite heb dat ie dan ook helemaal overstuur is en mijn man is altijd op zulk soort momenten weg! Heb ik weer. Maar ik moet zeggen dat ik er aardig goed mee kan omgaan heel soms denk ik van "wat is er toch" je hebt alles, je eten gehad, schone luier, heel veel knuffels en soms denk ik dat hij dan niet blij is Ach het hoort erbij!
Groetjes Esther

wat grappig om te lezen dat zowat alle baby,s rond 19,uur beginnen met huilen,die van mij namelijk ook,ik heb haar nu net in slaap gekregen het is half 11
ze krijgt dan rond half 12 de laatste voeding,en slaapt dan rustig verder tot de volgende ochtend,dus ik heb niet te klagen verder,maar wel leuk om te lezen dat ze niet de enige is hihi

hier nog een.. maar niet elke dag..
rond een uur of zeven acht begint hij ook..
maar dan geef ik hem de speen..

hebben jullie tijdens de huiluurtjes wel eens een speen geprobeerd of huilen ze door.. ondanks alle aandacht en middeltjes..

overdag slaapt ie ook gewoon door en  hoeft ook geen speen.. vandaag was ie overdag moeilijk in slaap te krijgen.. laten huilen en dan de borst.. en viel in slaap..

Hoi,

Hier nog een die 's avonds blijft huilen. Ook overdag heb ik weinig
problemen. Gelukkig slaapt hij s nachts wel goed door. Het zal er wel
bij horen. Toch vind ik het moeilijk om hem dan in zijn bedje te laten
liggen hoor. Wel ga ik regelmatig eventjes bij hem kijken. Hij zal het
toch zelf moeten gaan doen.

Groetjes Natasja

Ha ha, eigenlijk best grappig!
Ik schreef 2 weken geleden dat Jente vooral na zijn voeding van ongeveer 19.00 niet meer wil slapen in bed.
Inmiddels is Jente altijd beneden na die voeding, hij is klaar wakker maar wil wel graag je pink om op te zuigen (speen wil hij niet).
Toch gaat het nu best goed, er zit toch een ritme in. Lekker bij papa of mama op de borst met een pink. Vaak valt hij uiteindelijk wel in slaap en dan leg ik hem lekker op de bank met een dekentje!
Ik weet gewoon zeker dat als ik hem dan toch in bed ga leggen het weer brullen is.
Eigenlijk vindt ik het wel prima zo, er zit toch een soort ritme in.

-Na zijn ochtendvoeding is papa al naar zijn werk en slapen Jente en ik samen  nog  even door, Jente op papa zijn bed met een deken.

-Na de voeding van 11.00 slaapt hij ook in bed, of ik ga wandelen
en zo ook na de voeding van 15.00 of hij slaapt in bed of ik ga wandelen!

-En na 19.00 dus beneden en na zijn late voeding leg ik hem ook wakker in bed en valt hij zelf in slaap.

Op deze manier zijn we alle drie tevreden dus vindt ik het prima, dan maar eens niet in zijn eigen bed hoor!

Vaak heeft hij dit tijden ritme, al kwam hij vanmorgen om 4.45 en dat kan ik niet rekken tot ongeveer 7.00 (ik rek wel met een pink tot 7.00 als hij bv. om 6.00 wakker wordt). Nu loopt dus heel zijn schema weer anders, maar dat overleven we wel!

Groetjes Fenneke en Jente (5 weken)

Hoi Fenneke
ik herken je verhaal en ik doe eigenlijk hetzelfde. Hij is dan lekker stil en anders is hij echt overstuur. Dus ik doe het voorlopig gewoon zo. Het zal best een fase zijn en dan slaapt hij wel gewoon 's avonds in bed zonder te brullen.

Patrick is vele wakker. Hij kan nu een aantal uren wakker zijn en ligt dan in de box te kijken en te bewegen. Gisteren was hij wel 3 uur wakker, sliep een half uur en kwam toen voor zijn fles.
Maargoed ik pas me aan en dat gaat prima hier.
groetjes sacha

Thomas begint stipt elke avond om 17.30 uur te huilen.
Niet aan een stuk, maar dan weer 2 minuten, dan weer 5 minuten, dan weer 3 minuten enzovoort, enzovoort.
Hij stopt er pas mee als ik hem om 18.30 uur zijn voeding geef.
Ik haal hem voor die tijd wel uit bed en probeer hem te troosten, maar niets uit de grote trukendoos werkt.
Blijkbaar moet hij gewoon huilen.
Jolanda

Haha, hier nog zo'n avond-brullertje.
Ik ken dat dus helemaal niet van mijn dochter. Die huilde nooit (of moeders is het glad vergeten). De eerste keer dat ie zo'n huiluurtje had waren we bijna in paniek. M'n vriend wilde de dokter al bellen en stond al met een doos zetpillen klaar, haha.

Nu weten we dat het er gewoon bij hoort en het weer overgaat.
We houden 'm gewoon lekker vast en laten 'm even uitrazen.
Na z'n huilpartij valt ie helemaal ontspannen in slaap.

Tja, het ene kindje heeft meer temperament dan het andere en heeft het blijkbaar nodig.

Terug
Bovenaan