Waarom?

Ik ben dmv IVF zwanger geraakt,fan krijg je altijd eerder en vaker een echo.
Eerste echo met 6wk gehad nu as vrijdag (ben dan 10wk)volgende echo.
Gr. Suusje

Hallo Dames,

Ik heb met 6,5 week een echo gehad (bij de huisarts) omdat ik drie dagen achter elkaar bloed heb verloren we hebben toen een echo gehad om te zien of alles goed was en gelukkig was dit zo. We hebben een mooi knipperlichtje gezien het hartje. Echt super om te zien was zo onzeker na die bloedingen.
Aankomende donderdag 4 november mag ik weer dan ben ik 9 weken dit is dus ook omdat ze het verstandiger vinden om nu wat vaker te controleren.
Nu moet ik gewoon naar het echo bureau en dan met 12 weken weer.

Kan me voorstellen dat het je anders te lang kan duren. Mijn huisarts mag dus zelf echo's maken misschien zou je dat nog kunnen proberen??

Groetjes dipsy

Wij kregen de eerste echo met 7 1/2 week omdat we voor deze zwangerschap 3 miskramen hebben gehad. De volgende echo hebben we op 23 november. Weer aftellen dus...

Hai allemaal,
Dank voor jullie antwoorden, want ik vroeg me hetzelfde af als Noomie! Ik moet ook gewoon netjes afwachten, al wordt de '12-weken echo' hier standaard bij 10 weken gedaan. Nog anderhalve week geduld...

hier ook gewoon bij 10,4 week afspraak bij de vk en dan bellen voor een echo. Ik vind dat heel normaal, als je verder geen voorgeschiedenis hebt. Al vind ik het ook lang duren hoor! Maar uiteindelijk is het natuurlijk veel leuker als het kindje al wat groter is. Ik krijg alleen de 12 en 20 weken echo. Even geduld nog! Al kan ik niet wachten tot ik het weer met eigen ogen gezien heb!

Terug
Bovenaan