Waarom?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Helaas begint mijn ongesteldheid te komen. Heb nog steeds geen buikpijn dus was verbaasd toen er rood aan mijn wc papier zat.

Het is helaas weer niet gelukt deze ronde, waarom?!

We balen er ontzettend van en het geloof wordt gewoon steeds minder.

Ik ga binnenkort toch maar bellen voor een afspraak bij de gyn. We moesten eigenlijk in sept/okt weer komen als het niet gelukt was maar door de mk hebben we gewacht. Ik wil nu toch wel graag voor het einde vh jaar naar het zh.

Het positieve is dat mijn cuclus weer normaal is en dat ik mijn eisprong goed gevoeld heb.

Groetjes Beauty

Hey meis,

Op je waarom vraag kan ik je helaas geen antwoord op geven,maar je gevoel en je verdriet is erg herkenbaar.... Het is gewoon zo oneerlijk he, dat het bij ons veel langer duurt... De vele teleurstellingen die we hebben te verduren..

Het betere is wel dat je cyclus weer normaal is, zo heb je ook wat meer overzicht op je eisprong...

Hopelijk kan je dit jaar nog terecht bij de gyn en krijg je wat meer zekerheid over het zwanger kunnen worden.

Liefs x

Weinig woorden te plaatsen.. Herkenbaar!
Sterkte en hopelijk kun je gauw terecht bij de gyn.
Liefs

Aah getver!! Wat balen. De enige troost is dat je niet alleen staat. Maar ja, daar heb je ook niet veel aan.
Zou idd die afspraak gaan maken. Misschien kan t allemaal met een klein duwtje wel zo gepiept zijn.

Sterkte joh!!!

Wat oneerlijk! Ik had er echt vertrouwen in dit keer!
Idd maar even een afspraak maken en dan kijken waar de gyn mee komt.

Balen meid, ik leef met je me.

Liefs Daisy

Hè potverdorrie, wat klote lieverd.
Had het zoooo voor je gehoopt. Fijn dat je cyclus weer op orde is maar dat zal een schrale troost zijn.

Hoop dat de gyn je nog dit jaar verder kan helpen.

Liefs Lynn.

Ik snap er echt helemaal niks meer van........ Voel me alles behalve ongesteld en heb ook geen helder rood bloed. Toen ik uit bed kwam was het licht roze en nu komt er minimaal wat bruine prut uit wat meer lijkt op de laatste dag van je ongi.

Normaal ben ik niet lang of heel heftig ongesteld maar de eerste dag wel redelijk wat bloedverlies.

Begin nu echt zo te twijfelen.... Zou het een innesteling zijn??? Zit even terug te denken en had vorig weekend echt onwijs zin steeds dus je zou kunnen zeggen dat toen mijn vruchtbare dagen waren.

Nu weet ik het echt niet meer.... Wil geen hoop hebben/ krijgen maar dit zet mij toch wel heel erg aan het twijfelen........

Nog een duidelijkheid, dus....zal niet zeggen dat je af moet wachten, want die uitspraak kun je waarschijnlijk niet meer horen!

Aan de andere kant wel gunstig dat het nog niet is doorgebroken.... Oh, je houdt het zo spannend!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan