Waarom?

Vervelend die onduidelijkheid en die hoop die je er dan toch weer uit haalt. Hopelijk wordt je niet nog es teleurgesteld.

En anders: veel succes weer bij de gyn. Hopelijk kan die je helpen.

Wenser

Dus je hebt al net zo'n weekend als mij.. Balen he.. Ook ik hoop net als de anderen hier dat je snel bij de gyn terecht kunt.

Vervolgens lees ik het stukje van Daycey en denk ik he.. heb ik iets gemist.. en ja wel hoor ik heb over je 2de stukje heen gelezen..
Dit is wel spannend, ik hou mijn fingers crossed voor jou.. Hopen op een ongi die niet komen zal..

Lieve beauty,

Wat een onzekerheid!!

Ik kan je zeker iets positiefs melden over dat bloedverlies. ik heb het bij beide kids gehad, niet nu bij de derde maar wel bij de andere twee. Een dag na mijn nod....inderdaad je denkt aan je ongi maar het zette bij mij niet door. Bruine prut, beetje rozig, na twee dg was het over en deed ik de derde dag een positieve test.

Zolang het niet doorzet, vind ik dat je een beetje hoop mag blijven houden! Je moet wel realistisch zijn, zet het door, dan is het niet zo natuurlijk, maar voor nu.... Ik houd je in de gaten!

Uiteindelijk komt alles goed!! Liefs

Nog steeds niet veel meer dan wat lichte prut, begin nu wel wat meer kramp te krijgen dus zal morgen wel doorzetten. Ik heb de moed opgegeven.........

Balen.... Echt kut gewoon. Ik hoop dat de gyn jullie dan iig goed op weg kan helpen naar een mooi kindje!

Liefs Daisy

Hey meid,

Wat balen zeg! Vind het echt super jammer. Had het zo gehoopt voor jullie deze maand....

Hoop dat de gyn iets voor jullie kan betekenen.

Dikke knuffel meis!
Xx

aah nee... heb zo geduimd voor je...
Heel veel succes bij de gyn. ...

knuffel....

Terug
Bovenaan