waaronder/waarin slapen jullie kleintjes???

mijn dochter slaapt in een romper korte mouw, pyama t-shirt en dikke trappelzak met lange mouwen van de prenatal. het is meestal 17-18 graden in haar slaapkamer en ze blijft zo goed warm. Wel heeft ze altijd koude, zelfs beetje blauwe handjes, maar volgens de huisarts is dat geen probleem.

Angelique

Hoi Marloes,

Dylano heeft een rompertje met (meestal) lange mouwen aan.
Dan ligt hij in een slaapzak met mouwen, hij heeft ook sokjes aan trouwens.
Daarover heb ik een dekentje liggen.
Maar als ik smorgens in zijn kamertje kom ligt hij ook helemaal aan de bovenkant van zijn bedje.
Maar hij voelt niet koud aan, dus zal het wel goed zijn.

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

Onze Bas wordt nog steeds ingebakerd. In de bakerdoek heeft hij alleen een romper met lange mouw aan en vaak sokjes.
Hij slaapt onder een lakentje en een deken.

Groetjes, Karin

jayda draagt een rompertje-haar pyama-sokjes-en een slaapzakje-en dr katoenen dekentje in een dekbedhoesje.
gaat prima hoor.doeiiii

Hoi Marloes

Hoe is het afgelopen nacht gegaan?
Heb je nog een kruik uitgeprobeerd?

Hier heeft Joyce voor het eerst deze week weer de hele nacht doorgeslapen.
En nu ook zonder warme melk.Mama ook weer uitgerust!

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Stijn was gisteravond bij pappa op schoot in slaap gevallen en die heeft hem toen zo zijn bed in gedaan zonder kruik. HIj werd wakker om half elf, om half een, om twee uur, om drie uur, om half vijf en toen drijfnat om kwart voor acht. Pfff. Ik krijg wallen onder mijn wallen.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

hier hetzelfde hoor Levi gaat om 20.00 naar bed en kwm dan weer om 23.00 0.30 en dan nam ik hem maar in bed en dronk hij zowat continu tot 3.30 en dan weer om 6.00.
Aangezien ik nog steeds met een hernia zit trok ik dit echt niet meer en 2 nachten geleden had ik het ook helemaal gehad. De middelste is ook ziek dus die komt ook nog 2 x tussendoor haar bed uit.
Vannacht was het weer heel netjes  want hij ging om 20.00 en kwam pas weer om 03.00 en om 6.15 dus kon ik weer wat bijtanken.
Maar nu zat ik ook te denken met 6 maanden heb je natuurlijk ook wel weer regeldagen (jij geeft toch ook nog volledige bv?) en na al dat gedrink lijkt die cup h wel weer wat klein.
Ik hoop dat dat het was en dat ik aankomende nacht ook weer wat kan slapen want het breekt zo op he en mijn oudste is ook vrij vandaag dus we zitten nog met zijn allen lekker in pyama.

groetjes chimene

oh ja en levi ligt ook heel zijn bedje door en aangezien ik de combi sleeper echt een ontzettend onding vind (lijkt wel een harnas waar ze inliggen) heb ik op www.slaapje.com een superfijne slaapzak gevonden waarin hij nog wel zijn arm kan buigen om lekker te duimen.

groetjes chimene

Terug
Bovenaan