Waarschijnlijk as. maandag punctie 1e IVF behandeling

He pleun.

Heel veel succes maandag met je punctie. Kun je me gelijk op de hoogte brengen wat je ervaringen zijn, want ik heb dus dinsdag mijn punctie.
Ik heb er wel zin in hoor.

Ik zal maandag aan je denken en hopelijk valt het allemaal wel erg mee!

Dikke zoen Indy

Hallo allemaal, net weer terug uit het ziekenhuis. Mijn eitjes waren toch iets trager gegroeid dan vooraf verwacht, dus de punctie hebben we een dagje later. As. dinsdag de punctie om 8.00u, best spannend, maar gek genoeg kijk ik er nog steeds naar uit.

Jullie horen van me en hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties!!!!!!!

Dikke kus van Pleun

Hé Pleun,

Veel succes dinsdag met de punctie. Ik ga voor je . Ik ga je heel snel volgen (hoop ik).

Kruimel

Hoi Pleun,

Ook ik wil je heel veel succes wensen met de punctie. Ik ga heel hard voor je duimen dat je 6 kanjers van eitjes hebt, die ook alle 6 bevrucht worden. Echt spannend, gelukkig zie je er niet tegenop.
Ik zal aan je denken a.s. dinsdag! Laat je wel even weten hoe het gegaan is?
Nog een vraagje: hoeveel dagen neem jij nu vrij hiervoor? Alleen de dag van de punctie of ook nog dagen erna?

Liefs en een dikke knuffel, Ibbeltje

He pleun,

Das wel toevallig...samen de punctie a.s. dinsdag. Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Ik moet er om 9:45 zijn (verdoving en vriend moet zijn zaad "afleveren") en dan is om 10:30 de punctie.
Ik heb er wel zin in hoor.

Jij ook alvast heeeeeel veel succes dinsdag en hopelijk hebben we deze maand nog heeel goed nieuws! Ik zal ook voor jou duimen (als ik toch al voor mezelf aan het duimen ben hahaha)

Liefs indy

Nou meiden, das leuk dat jullie allebei TP hebben dinsdag.
Zal heeeel hard duimen dat het goed gaat hoor. En het is al bijna dinsdag.........spannend. xxx

Spannend!!!!

Ook hier draaien de duimen en branden de kaarsjes!

Heel veel succes en geluk!!

Liefs Linnepinnie

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Morgen is het zover, het is trouwens al bijna morgen, ben best ontspannen hoor, dus hoop dat dat zo blijft, maar ga nu even proberen een slaapje te pakken!

Kus, Pleun

Terug
Bovenaan