waarschijnlijk geen septemberkindje voor mij (niet schrikken hoor, niks ergs!)

A

Anoniem

Guest
Als ze zich niet meer draait word het namelijk een Augustus kindje! Ik sta ingepland voor een keizersnee op 29 augustus!!!!! Ik ben de kluts even helemaal kwijt want ik had het zo snel niet verwacht. Ze hadden geen plaats als ik 38 weken ben dus nu doen ze het als ik 37 weken en 2 dagen ben. Ik moet nog zoveel doen heb ik het idee!

Hoi Mommy,

Dat is al best snel! Snap dat je zo iets hebt van heb ik alles wel af.
Maar het is ook wel leuk toch om te weten dat ze 29 augutus geboren zal worden?
Laat het even bezinken en denk goed na wat je echt nog moet doen.
Dat doe je dan als het lukt. Zou me niet te druk maken want het belangrijkste is
dat je de kamer klaar hebt en dat is toch zo? Volgens mij heb je ook al alles is huis voor de kleine meid toch?

Ik zou het wel willen hoor dat het volgende week kwam. Maar ik zal moeten afwachten.
Een gewone bevalling als het goed is voor mij.

Succes meid!!!!!

Heel veel liefs An

Beste Mommy,

Ik wil je vast veel plezier en succes wensen. en vooral geniet straks van je kleine. Maak je niet te veel zorgen om wat je nog moet doen, wanneer alles voor de 1e dag klaar ligt is het goed, toch. Je krijgt dadelijk toch lekker hulp, zodat je je even in de watten kunt laten leggen.
En zolang jij je liefde hebt te geven (ook al is dat soms een beetje moeilijk) komt alles helemaal goed.

Succes, gezondheid en liefde toegewenst.
chantal

Woh dat is lekker snel. Probeer je inderdaad niet te druk te maken. Ook ik hoop morgen de definitieve datum van de kz te horen van de gyn.
Heel veel succes met de laatste loodjes!!

Gr. Sam  

wow nog net op het randje augustus, ach toch best leuk als je over de schrik heen bent van alles,, maak een lijst voor jezelf met dingen die moeten gebeuren dat geeft rust in je hoofd...natuurlijk zit niemand te wachten op een stuit en dan ook nog KS maar wat is is nu eenmaal en je moet delen met de kaarten die je hebt, VOOR september mag jij gaan genieten van je meisje !!

aan de ene kant is het fijn  dat het op zon korte termijn kan
dan kan je er naar toe leven maar niet zo lang om zelf heel druk gaan maken
voor je het weet is het voorbij en kan je gaan herstellen ook een lekkere gedachten

succes en wat moet allemaal nog doen dan het meeste is toch op orde en de kleine dingen laat je gewoon  zitten komt daarna wel weer

Hoi mommy

Dat is inderdaad geen september! ik ben zelf van het augustusforum, maar ben 30 augustus uitgerekend. Ik kan dus met gemak een septembermama worden.
Ruilen we gewoon ff!

Wil je heel veel succes wensen, en het is nog een hele week weg joh!
Maak even een lijstje voor jezelf wat je allemaal nog wilt doen, dat geeft al ruimte in je hoofd!
't Lukt vast wel!

Mari (38+5)

Zo, dat is ineens rap. Kan me voorstellen dat je ineens iets hebt van "O, jee is alles klaar?" Inderdaad effe een lijstje maken met wat je nog WIL doen en MOET doen. Dat wat je wil doen is dan waarschijnlijk toch niet zo  belangrijk, doe dan alleen de dingen die je moet doen.
En probeer je alvast een beetje mentaal voor te bereiden. Wel leuk hoor, over een week heb jij je meisje al in je armen. Kun je haar vingertjes en teentjes tellen, aan d'r haartjes snuiven (doe ik zo graag bij babietjes ) en lekker tuttelen.

Groetjes Miriam (37+3)

Terug
Bovenaan