waarschijnlijk geen septemberkindje voor mij (niet schrikken hoor, niks ergs!)

Wow, dat schiet inderdaad mooi op! Het komt vast allemaal goed. Hopelijk heb je al iets meer rust in je hoofd.
Succes nog even deze laatste week. Dan zie jij je dochtertje al, ben je ons mooi voor!

liefs, daantje

Rustig aan, blijven ademen, en lijstje maken met wat je nog MOET doen!! Vraag desnoods hulp aan anderen. Laat alle andere dingen lekker liggen.

Heerlijk meid, dat jij volgende week waarschijnlijk je dochtertje in je armen houd! Dat wil ik ook!!! (ik ben 5 september uitgerekend)

Simone

Spannend allemaal!!! Heel veel succes volgende week!

gr
Marielle

he mommy75,
kan me voorstellen dat je ff de kluts kwijt was.

maar op zich wel lekker dat je volgende week je hummeltje in handen hebt.

heel veel succes en zet hem op!
groetjes Dees

Ik heb inderdaad een lijstje gemaakt en alhoewel ik gisteren nog onafgebroken tot 11 uur bezig geweest ben met baby dingen, gaat het vandaag een stuk beter. Ik ben helemaal gekalmeerd :)

Heej Jane,

Wow, dat was wel even schrikken maar ook leuk!. Ze gaan natuurlijk geen keizersnee doen als ze er niet zeker van zijn dat het met je meisje goed is.
Ik moet vlug zijn met mijn kleertjes hihi.
Ik mail je nog wel hoor.. ben je niet vergeten maar zit hier met een ziek kindje.
Geniet nog maar die paar weekjes..

Groetjes Kirsten mv Tyche

Zo meid, das inderdaad snel zeg! Niet schrikkend, maar het lijkt net een ' hele' maand eerder doordat het augustus wordt in plaats van september....
Lijkt me ook wel lekker, hoef je niet af te wachten!
Heel veel sterkte alvast met het halen en hopelijk is het straks genieten van je kleine meisje!

Groetjes Hanneke

spannende dag voor jou en mij meis! ik word op de 29e ingeleid! zal voor je duimen, lukt het een beetje om alles af te krijgen?

Terug
Bovenaan