waarschijnlijk toch niet goed

Het rare is dat het na gisteren niet is doorgezet. Nu ga ik dus toch weer hopen.
maar ja, kan mezelf beter niet langer voor de gek houden!
Ik merk wel dat die miskraam van vorig jaar en de onduidelijke echo me al een stuk hebben voorbereid. Ik ben net zo verdrietig als vorig jaar, maar toch is het anders.
Vorig jaar was ik zeg maar helemaal lamgeslagen en dat duurde denk ik wel een half jaar.
Nu ben ik reeeler en meer positief. Raar hè.

ik wil je hoop niet de grond in boren hoor, maar ik heb in juni een miskraam gehad bij 6 week, en heb daar weinig pijn bij gehad en heel weinig bloed verloren, toch was het helemaal weg. ik had ook hoop omdat het na een paar uur stopte, maar helaas bleek ik toen de miskraam al gehad te hebben. sorry voor mijn niet al te positief bericht, maar ik heb hetzelfde gehad en zelfs nog anderhalf week later een echo gehad omdat het bloeden zo snel gestopt was.
sterkte ermee

liefs, Kaatje

Och, meis. Wat een vervelende berichten.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Heel veel sterkte........

Liefs Star

He meis, wat ontzettend balen! Hopelijk lukt het jullie om ook deze miskraam een plekje te geven.

Veel sterkte!

hoi,

echt balen joh, dat dit gebeurt.
ik zal, als je toch zekerheid wilt hebben toch even bellen naar de vk voor een echo.
dan weet je het zeker of het mis is gegaan of niet (ik hoop natuurlijk van niet voor je)

Kaatje, Juist fijn dat je reeel bent. Dat is voor mij nu een beetje moeilijker.
Maar "gelukkig" zet het nu wat verder door.
Alles beter dan hopen tegen beter weten in!!

ok gelukkig vat je het dus niet verkeerd op, ik kon toen ook niet goed reeel denken hoor en had ook echt de hoop dat het goed was gegaan. na anderhalf week wachten voor de 2e echo, had ik het helemaal gehad, ik hoopte natuurlijk dat het goed was, maar toen ze zeiden dat het allemaal weg was, was dat gevoel beter dan de onzekerheid. maar goed dat is dan weer mijn verhaal, niet altijd is het hetzelfde. veel sterkte in ieder geval, het enige positieve wat wij eraan zien is dat we nu wel weten dat we zwanger kunnen worden samen, nou hopen dat het volgende keer blifjt zitten.

liefs, Kaatje

Terug
Bovenaan