waarschuwing voor iedereen!!!

hee do
bedankt voor je reactie
ik ben niet zo zeer van streek geraakt om wat ie over mij zei ( hij heeft overigs nog een x gebelt en de voicemail weer ingesproken dat ie zijn pik tussen mijn lekkere tieten wou duwen ) maar waarol om wat ie over mijn karlijn zei wat hij met haar van plan was , hij is gewoon een gestoorde pedofiel
gelukkig neemt de politie mij wel serieus en moet ik straks na t bureau om alsnog aangifte te doen , heb nu 2 berichten

@ iedereen : bedankt voor jullie reacties en luisterde oortjes, hoop dat jullie nooit zoiets hoeven mee te maken

Heej Maurilla,

Snap dat het je meeste geraakt heb wat hij zei over je dochtertje.
Een moederhart is zo sterk, dat als ze je kinderen wat aan zoude doen dat je tot alles in staat bent!

ps; bewijst wel weer dat je wel! een goede moeder bent
Laat je weten hoe het op polburo is gegaan?

Liefs Marina

hey maurilla.

ja, ik snap dat je daat best wel van streek over ben.
hij heeft toch neem ik aan geen adres van je?????
het is idd mogenlijk om via een telefoonnummer of ip adres alles te traceren, maar de meeste doen daar niet eens de moeite voor. is te veel werk. bellen ze liever de volgende om op stang te jagen.

probeer je niet te veel zorgen te maken. is ook niet goed voor je kids. gelukkig maar dat de politie jou wel serieus neemt, maar stel er aub niet te veel van voor. om het even grof te zeggen wordt je hoogstwaarschijnlijk op de grote hoop gegooid.

liefs, do

Hoi meis,

Jeeeee wat een rot bericht. Wil je iemand anders helpen, krijg je dit op je dak.

Ook ik vind je absoluut geen slechte moeder. Dit kon je niet voorzien en (helaas) ook niet voorkomen.
Heel goed dat je naar politiebureau bent gegaan.
Jee meis, ik zit hier helemaal met rot gevoelens.
Zulke mannen moeten niet alleen gecastreerd, gewoon alles eraf hakken, zonder verdoving!!!!!
Sorry hoor, heb een verleden hierin, dus ben erg radicaal.

Ik wens je heel veel sterkte, gelukkig merkt Karlijn hier niks van. Knuffel haar maar even goed en verander van telnummer, liefst vanavond nog! (even overleggen of dat mogelijk is)
En kijk even of je adres op te vragen is bij je telefoon maatschappij. Je kan ook anoniem staan, dan geeft dat weer eens iets veiliger gevoel.

Dikke kus en knuffel meis.

Liefs Irene

Wat een smerige eikel die zo iets doet!!! Misselijk word ik er van!!
Ik hoop dat de politie iets voor je kan doen, kon je zien met welk nummer hij belde?
Sterkte meid, ik hoop dat hij je nu met rust laat.

Gatverdamme, wat een smeerlap. Gelukkig kan je nu aangifte doen. Wat belachelijk trouwens dat dat niet zou kunnen na 1 bericht. Waarom moet het eerst uit de hand lopen?
Laat de politie maar uitzoeken wie er belt, dat kunnen ze via de telefoonaanbieder. Ik hoop dat het snel stopt.
En idd. voorzichtig zijn met het plaatsen van foto's van je kinderen.
Ik weet dat het plaatselijke krantje hier vaak foto's afdrukt van de meisjes die op hoog niveau turnen. En daar plaatsen ze (nog steeds!!!!) de namen van de meisjes bij, voor en achternaam. Er zijn al zoveel meisjes die lastig gevallen zijn via de telefoon door die foto's van die wedstrijden. En dit speelt al zo lang, het zusje van mijn beste vriendin turnde vroeger op hoog niveau en stond dus ook vaak met een foto in dat krantje.
Zo walgelijk!

ben bij de poltie geweest maar kon geen aangifte doen maar alleen een melding maken
gelukkig heeft die viezerik ons de rest van de avond met rust gelaten
ze hebben wel de voicemailberichten in t dossier erbij gezet en thats it
verder gebeurd er helemaal niks mee
pas als ie door blijft gaan met lastig vallen of erger...
schiet er dus niks mee op

bedankt voor jullie medeleven!

liefs maurilla

Nou ja, dat is toch belachelijk. Niet normaal hoor. Wat moet er dan gebeuren, voor er iets gedaan wordt? Ze zouden gewoon moeten achterhalen wie er belt en die 'meneer' voor een gesprek op het bureau moeten laten komen.
In dit geval heb je weer lekker veel aan de politie.

Terug
Bovenaan