WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!.

WAARSCHUWING

Graag doorgeven aan iedere zwangere die je kent....
(en voor de duidelijkheid het gaat niet om mij!)


WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!.

Meiden,

Degene die verzekerd zijn bij VFZ opgelet...
De tummytub uit het kraampakket is NIET veilig...!!!

Feline zat vanochtend in deze tub en brak doormidden....!!!!!! Feline is dus door de tub geen, hard op de grond gevallen. Op haar rug & hoofd terecht gekomen! Gevolg : sneeën & schrammen over heel haar lichaam en hoofd. Vanmorgen werd nog door de HA gezegd, "mogelijk hersenschudding... Goed in de gaten houden"
Inmiddels ligt ze ter observatie in het ziekenhuis omdat ze heel de dag suf was, bijna niet wakker te krijgen is en niet wil drinken (zich ook niet meld voor voedingen...) Ze heeft een hersenschudding en ligt aan de monitor en ze wordt ieder uur wakker gemaakt voor controles te doen... Dit om erger hersenletsel uit te sluiten...

Ik ben nu iedereen aan het waarschuwen...
Zijn ook al stappen aan het ondernemen tegen VGZ... Maar nu is het belangrijkste dat ons kleine meisje deze nacht goed en rustig doorkomt... Schijnbaar zijn de eerste 24 uur het belangrijkste... Als dit goed is mag ze morgen misschien naar huis.

Liefs, Marielle vanuit 't ziekenhuis.

MamaBo op woensdag 3 augustus 2011 om 23:41 uur
 
Jeeeeeetje joh! Wat verschrikkelijk om mee te moeten maken!!! Heel veel sterkte.

Goed dat je iedereen laat weten dat er dit mee kan gebeuren! Ik ben zelf niet bij VGZ verzekerd, maar zal ook bij mijn spullen goed kijken hoe en het wat.

Ik hoop dat je kleine meid er weer snel boven op komt!
 
wij hebben die tummy tub ook, en die is ook doormidden gebroken!!!
mijn dochter(18 maand) ging erin zitten toen hij op de grond stond.(die was alleen even geschrokken, verder niks)
ik had eigenlijk gewoon gedacht dat het komt omdat ze gewoon te groot en te zwaar was!
nu ik dit lees schrik ik wel, ben blij dat hij kapot is gegaan bij m'n dochter, en dat ik er mijn zoontje dus niet in heb gebadderd!
 
Jeetje hier schik ik ook van.Mijn dochter gaat ook in een tubby tub,ben verzekerd bij de izz.Snap echt niet dat die dingen kunnen breken,want is toch gewoon een emmer.
Zal nu goed opletten,moet er niet aan denken dat dit mijn kind overkomt.
 
Jeetje, ik ben zwanger van een tweeling en krijg ook deze tummietub in het kraampakket van VGZ.
Ik vindt het wel een erg risico, zeker omdat tweelingen vaak veel vroeger worden geboren en dan nog sneller letsel op kunnen lopen. Wat heeft VGZ jullie laten weten en gaan ze het nu vervangen?

Ik hoor het graag!

Sterkte met Feline!

Groetjes Vic
 
he meiden wat erg zeg pfff, nou ik ben bij cz dus , maar heb nooit van gehoord dat j een tummytub krijgt bij een kraampakket , is dit standaard of kan je die extra bij bestellen, want ik ben bij cz en bij onze dochter kregen we die niet heb er zelf 1 gekregen van iemand.

liefs
 
Terug
Bovenaan