WAARSCHUWING VOOR TUMMYTUB VAN VGZ!!.

Wij betreuren wat er op 3 augustus gebeurd is met één van onze tummytubs.

In de 16 jaar dat wij tummytubs produceren (we hebben er inmiddels 2 miljoen geleverd) is zoiets nog nooit voorgekomen. Al onze producten worden op alle mogelijke gebieden onderzocht, zodat ze aan de strengste veiligheidseisen wereldwijd voldoen.

Wij hebben de betreffende tummytub nog niet in ons bezit, maar zodra dat wel het geval is, zullen we deze door een officiële onderzoeksinstantie laten onderzoeken. Uiteraard is ons er alles aan gelegen om de exacte oorzaak van het ongeval te achterhalen. Zodra wij hier meer over weten, zullen we hierover communiceren.

We wensen de familie veel sterkte. Niet alleen als fabrikant maar ook als ouders leven we mee.

tummytub International
 
@poiuytrewq,

Heb jij die betreffende tub nog??? Zou jij zoiezo even contact met mij op willen nemen??

Wil jij mij even zsm iets laten horen op het juli forum van de baby site...

Het is mijn dochtertje die afgelopen woensdag gewond is geraakt... (4 weekjes jong...)

Lieve groet, Marielle
 
VGZ betreurt ten zeerste wat er is gebeurd. We hebben dat mevrouw laten weten, en we hopen dat haar dochter snel weer volledig herstelt. Uit voorzorg heeft VGZ besloten de Tummy Tub voorlopig uit het VGZ-kraampakket te halen en te vervangen door een ander cadeau. We hopen dat onafhankelijk onderzoek zo snel mogelijk duidelijkheid biedt over de exacte oorzaak van het ongeval.
Zorgverzekeraar VGZ
 
Terug
Bovenaan