Waarschuwing!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Gelijk al had ik door dat de verhalen en topics van ene Wensinkje niet klopte. Haar NOD's klopte niet en toen ik zei dat ik net getrouwd was, was zij dat opeens ook. Eerst zei ze dat ze aan de pil was maar het een aantal dagen vergeten was. Opeens waren dat toch maar een paar weken (een paar dagen vergeten? Tuurlijk). Binnen twee weken vertelde ze ons dat ze zwanger was. Bij het zwanger zijn forum, waar je natuurlijk gelijk van de daken schreeuwd dat je nu daarbij hoort, is er geen topic van haar te bekennen. Nu opeens staat ze weer met een topic dat zij en haar vriend (niet man dus) bezig zijn met zwanger worden. Ik reageerde: je was toch al zwanger? Daarna was ze opeens per ongeluk op de naam van Wensinkje ingelogt en kwam er weer een heel dom lulverhaal. Bovendien komt ze met hele kinderlijke klachten zoals: een kleinere vagina, ben ik zwanger?

Ik wil jullie hier toch voor waarschuwen want ik vind het respectloos naar alle mensen die hier soms blij, maar ook vaak verdrietig serieus mee bezig zijn.

Ik vind het vreselijk dat er dus mensen zijn die die spelen met de o zo oprechte gevoelens van ons....

Je hebt helemaal gelijk, ik had op haar topics ook al gereageerd dat ik het allemaal maar raar vond.

goed dat je het zegt.. ik had er ook een dubbel gevoel bij...
xxx

Ik twijfelde ook maar dacht dat doe je toch niet. Dat is spelen met de gevoelens van een ander.

Sommige mensen.....

Ik vond het ook al raar van die verkeerde naam, je logt toch niet zomaar in met iemand anders haar naam??? En ze had idd ergens tussendoor geschreven dat ze zwanger was, wij zouden er met HOOFDLETTERS een topic van maken! Ik ben benieuwd of ze op deze berichten reageerd...

Hej, volgens mij heb je het bij je rechte eind, ik heb op de laatste topic maar niet meer gereageerd, te vreemd allemaal. Jammer dat er mensen misbruik maken van het gevoel van andere mensen...

Ik hoop dat je het bij het rechte eind hebt, maar ik vond het ook allemaal errug vreemd...
Jammer als er misbruik gemaakt wordt van zo'n forum!

Hey!

Ik denk dat je gelijk hebt! Ik vond het ook al zo vreemd. Gewoon niet meer op haar reageren... dan is ze zo weer weg! Of zal het een kerel zijn??? haha!

Terug
Bovenaan