Waarschuwing!!!!!

hoi hoi alle meiden hier

ik heb dat onderwerp gelezen toen ja
en zat toen al met mijn wenkbrauwen gefronst
aangezien ik nu 12 weken zwanger ben en ook voor de 3de keer
weet ik onderhand wel hoe het voelt om zwanger te zijn
en een kleiner wordende vagi
dat is echt onmogelijk en ja dat is echt te grappig voor woorden en dus bij deze

voor de gene die dat onderwerp werkelijk erop heeft gezet met de vraag ben ik nu zwanger
nou meid droom verder ga naar je huisarts voor een ander antwoord want die klacht ben ik nog nooit tegen gekomen bij de beginnende klachten van zwanger zijn

meschien heb je een afwijking aan je poes anders zou ik het niet weten

Tja, ik dacht ook al, het wordt naarmate je vaker zwanger en dus bevallen bent juist niet kleiner, maar......

Nog vreemder is het dat ze het er gewoon bij zet. Nu met de goede naam. Vaaaaaaaaaaaaaaag. Waarschijnlijk gevalletje ik wil aandacht en ben dus heel zielig. Voor alle andere meiden hier: Hoop dat jullie snel een positieve test in je handen mag hebben en nog een beetje plezier in het klussen beleven. (Als je zwanger bent is het klussen een stuk minder fijn, omdat zo'n kleine toch wel de boel een beetje in verdrukking kan brengen hahaha.)

Net als iedereen vond ik hetook al vaag. Wel gereageerd o phaar vragen, want zoies doe je toch niet??
Nu ik merk dat ik niet de enige ben, vallen alle stukjes o phun plek..

Thanx voor de waarschuwing!

Ik vond het ook al vreemd, ook maar niet gereageerd op de laatste topic, omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Gelukkig is nu iedereen het erover eens dat het niet helemaal klopt. Goed initiatief om het even aan te pakken, micromuis!

Volgends mij heb je idd gelijk. Heb het net eens teruggelezen en het is idd wel erg vreemd allemaal! Hopelijk leest hij/zij dit en blijft weg! Veel succes allemaal de komende maand met klussen en wachten!!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan