WAARSCHUWING!!!

We zijn net thuis gekomen met Feline! Onderzoek heeft uitgewezen dat Feline een hersenschudding heeft. Hier is ze misselijk van en heeft ze hoofdpijn van... Onderzoek heeft uitgewezen dat er godzijdank geen verdere beschadiging oid in 
het hoofdje is... Nu dubbele dosis paracetamol & veel rust! Hopelijk knapt ze snel op...

Morgen al afspraak bij advocaat. Reactie VGZ : "per 1 januari gaan ze uit 't kraampakket"
BELACHELIJK!!!
 
he gadver, ik krijg er kippenvel van! wat goed dat jullie stappen ondernemen en hopelijk is jullie er dochter er snel weer bovenop!
 
Hey Grote Broer, ik ben ook van het juli forum.
Dat je er überhaupt aan denkt om anderen te waarschuwen. Dat vind ik heel bijzonder en goed van je.
Wat een slappe reactie van VGZ zeg! Ze moeten per direct iedereen die zo'n pakket heeft gekregen per brief waarschuwen en ook in de media. Plus per direct uit het pakket!!
Als dit nog een keer gebeurd zijn ze volledig verantwoordelijk.
Ongelofelijk dit.
Hoe gaat het met Feline? Ik moet meteen aan mijn eigen meisje denken. Woest zou ik zijn.
Ik wens jullie veel sterkte een hopelijk kun je het snel afsluiten!

Liefs Lorelei
 
Ik heb trouwens inmiddels even je berichtje gekopieerd (zonder namen uiteraard) naar een andere site. Iemand anders deed dat ook en kreeg deze reactie zag ik op een weer andere site:



Wij betreuren wat er op 3 augustus gebeurd is met één van onze tummytubs.

In de 16 jaar dat wij tummytubs produceren (we hebben er inmiddels 2 miljoen geleverd) is zoiets nog nooit voorgekomen. Al onze producten worden op alle mogelijke gebieden onderzocht, zodat ze aan de strengste veiligheidseisen wereldwijd voldoen.

Wij hebben de betreffende tummytub nog niet in ons bezit, maar zodra dat wel het geval is, zullen we deze door een officiële onderzoeksinstantie laten onderzoeken. Uiteraard is ons er alles aan gelegen om de exacte oorzaak van het ongeval te achterhalen. Zodra wij hier meer over weten, zullen we hierover communiceren.

We wensen de familie veel sterkte. Niet alleen als fabrikant maar ook als ouders leven we mee.

tummytub International


--------------------------------------------------------------------------------
 
Hallo Dames!

1 vd meiden van augustus heeft mijn waarschuwing gekopieerd naar babybytes! Helemaal goed!!! Diegene schrijft dat ze nog een bericht geeft gelezen van iemand waarvan de tub doormidden brak... (godzijdank zonder vervelende gevolgen)

Ik zou heel graag met deze andere moeder in contact komen over die tub... Zou degene die dat bericht op die andere site mij of die andere mama even een bericht kunnen sturen?

Ik ben van juli!!

Alvast heel erg bedankt!!!

Marielle
 
Terug
Bovenaan