waaruit drinken de kids?

Ik vroeg het me af omdat Jennifer 's ochtends nog steeds opgewarmde melk drinkt uit een flesje. Ik wil daar een beetje van af en vroeg me daarom af waar jullie kinderen melk uit drinken?

Jennifer drinkt diksap uit een tuitbeker....of soms uit een rietjesbeker.

Thanx..   gr. Ilone

hey hallo,

sinds de 1e verjaardag hebben we het flesje al gedag gezegd en drinkt jelte alles uit een tuitbeker.
Sinds deze week drinkt hij ook heel goed uit een grote beker. Wel ernaast zitten, want t gaat soms een beetje lomp, maar we zijn erg trots op hem!
En als ontbijt krijgt Jelte een boterham met een beker melk.

gr. Saskia.

Er wordt aangeraden om vanaf de 1e verjaardag uit een beker te laten drinken. Feline drinkt sinds ze 15-16 maanden is meestal uit een beker. Soms een tuitbeker of rietje. Maar de fles gebruik ik niet meer.

groetjes Maris

Hoi,
Daniëlle heeft bijna nooit uit een flesje gedronken ivm borstvoeding.
Ze drinkt eigenlijk altijd uit een rietjesbeker.
Ze drinkt vaak perensap aangelengd met water of diksap/roosvicee.
Ze weigert ook alle melk, heb al van alles geprobeerd maar ze spuugt het zo uit.
Nouja gelukkig eet ze wel yoghurt.

Groetjes van Sonja

anouk drinkt haar thee en water of sap uit een tuit of rietjesbeker.ze kan ook wel uit een gewone beker drinken met hulp anders flutst het er over heen zeg maar.

ze krijgt voor het slapen nog een beetje melk,dit wel uit de fles.

gr petra

Hoi,

Isabelle drink al geruime tijd uit een gewone beker. Dat doet ze keurig netjes (zijn we natuurlijk heel trots op!). Maar voor ze naar bed gaat drinkt ze nog een flesje melk op schoot. Even genieten en rustig worden.

X Linda

hoi hoi

Ryan drinkt zijn pap 's morgens uit een flesje
(hij heeft de rust niet om te gaan zitten lepelen met de pap als hij net wakker is)

de rest, thee en limonade drinkt hij uit een tuitbeker

na het tandenpoetsen drinkt hij water uit een gewone beker met hulp van mama

groetjes moekje

Terug
Bovenaan