waaruit drinken de kids?

vera krijgt 's morgens nog een fles melk. overdag drinkt ze (roosvicee, ranja, verdunde yogi of verdunde chocolademelk) uit een grote beker of uit een rietjesbeker.
melk wil ze niet uit een beker of rietje of tuitbeker. ze vertikt het echt. geen idee hoe ik dat voorelkaar moet krijgen. dus 's morgens nog een flesje melk in bed. vind ze heerlijk. verder dus een grote beker of rietjes beker

Hoi!

Lieve drinkt sap etc uit de tuitbeker, en melk gewoon heerlijk uit de fles..
Hoelang duurt dat nu eenmaal denk ik dan??
Paar minuutjes, en de fles gaat weer op het aanrecht..doet ze zelf..
Slecht voor de tanden oid??
Ik denk echt dat er veel meer dingen slechter zijn..Lieve krijgt nl erg weinig zoetigheid verder..
Geen chips, of grote mensen dingen zeg maar...
Laat haar dus heerlijk de melk uit de fles drinken..
Voorlopig prima!!!
Komt vanzelf goed, weet ik uit ervaring.
Iedereen doet wat hem/haar goed lijkt..
Gr Rina

Jesse   drinkt s'ochtends uit een fles, daar krijgt hij pap in.
verder drinkt hij uit een tuit beker en sinds kort probeer ik een beker, maar dit gaat nog niet echt goed.

Groetjes Linda

hey,jayda drinkt smorgens pap uit de fles,smiddags melk bij dr brood uit een open beker met 2 van die oren en savonds nog lekker een warme fles melk.en tussendoor heeft ze z''on rietjesbeker.

moest maandag weer na buro en daar vroegen ze ernaar en ik heb gewoon gezegd alleen savonds nog..ik vindt het wel best met dat stomme buro en al dat gezeur over wat wel en niet kan/mag en wanneer ze ergens af moeten zijn....groetjes

Hoi hoi,

Jayden is 20 maanden en drinkt overak uit behalve uit een gewone beker...
Hij drinkt uit een rietjes beker, tuitbeker en hij krijgt in de avond nog een fles melk... Een gewone beker geef ik hem niet, hij wil alles zelf doen dus dan zit alles onder, ik heb ook zoiets van dat komt allemaal wel hoor, ik heb nog nooit iemand van 18 uit een tutfles zien drinken, haha...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Hoi hoi,

Dylano drinkt zoveel mogelijk uit een normale beker. Sinds de kraamhulp weg is, hebben we de tuitbeker er wel ingehouden, omdat het toch wel eens makkelijk is, dat je hem niet de hele tijd in de gaten moet houden. Hij krijgt 1x per dag uit een tuitbeker, en de rest uit een normale.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan