Waarvoor gebruik je een voedingskussen allemaal??

Ik hoor in mijn omgeving veel over het aanschaffen van een voedingskussen. Zeggen ze " is super handig kan je tussen je benen liggen bij het slapen"
Maar ik heb over slapen nog geen klagen. Het draaien gaat niet zo makkelijk meer maar verder slaap ik prima! Waarvoor kun je hem nog meer gebruiken?? Om borstvoeding te geven denk ik?? Is makkelijk om tijdens het voeden onder je kindje of je arm te leggen ofzo? of kun je hem ook nog voor andere dingen gbruiken. Vind hem namelijk best wel duur om nooit te gebruiken.

hoi, ja ik moet zeggen vorige keer voor het eerst gebruikt en super handig. kraamzorg ligt het om je heen met achter kant open en dan ligt je kindje erop. wel handig het ligt gelijk op tepelhoogte en je krijgt geen zere arm dat dat hoofdje er constant op leunt. en nu gebruik ik het om er op te slapen ook lekker..

heyhey

bij mn oudste heb ik er nooit 1 gekocht. vond het echt onzin eerlijk gezegd.
bij mn 2e dochter kreeg ik er 1 van een vriendin.
hij ligt hier nog steeds en heb hem amper gebruikt!

idd schijnt hij je te helpen met t slapen. heb ik geen problemen mee dus daar gebruikte ik hem ook niet voor.
toen aleiyah werd geboren, zou het me helpen met t voeden. nou, ik heb dat ding op alle mogenlijke dingen gehouden maar vond het helemaal niks!
geef mij maar liever een sierkussentje die ik onder mn arm leg! is kleiner en makkelijker vind ik.
dit is mijn ervaring hoor.
meerdere vrouwen lopen er helemaal mee weg, maar ik vind t echt zonde geld!

liefs, do

geprobeerd met slapen maar werd er gek van, log groot ding en ik draai nogal

borstvoeding geprobeerd maar dat lukte niet,

tijdens flesvoeding was het ook niet helemaal fijn zoals ik dat wou

je kan hem ook als ovaal neerleggen en dan hoesje erover en is het een soort wippertje om op te liggen.
maar ik had een 2e handsje en mijn meiske zakte steeds lager hihihi, bij een nieuwe heb je dat niet hoor

en je kan je kleine rond 5mnd tegen het dikke gedeelte zittend neerzetten en dan de uiteindes eromheen en je kindje zit prachtig en veilig, dat zag er heel schattig uit

Mijn man heeft er wel mee op de bank gelegen en geslapen, hij vondt het wel super!

ikzelf had er dus niet zoveel aan maar mijn man weer wel.
er zijn dames die het geweldig vinden maar die geven vaak ook veel bv

Ik heb dat ding ook gekocht.. maar in bed vind ik het tot nu toe nog niets.. ik gebruik gewoon een kleiner kussen die ik tussen mijn benen leg..
maarr ik ben wel weg van mijn voedingskussen !!!! Ik leg hem op de bank en hang er lekker in !!! Echt heerlijk !! Zo lekker dat ik er nog 1 heb gekocht hahaha
hij hangt gewoon lekker.. normaal lig ik helemaal onderuit gezakt op de bank en hierdoor kan ik iets rechter op zitten..

en als ik er niet tegenaan lig ;) dan doet mijn hond het hahaha die is er ook weg van haha

Ik gebruik hem ook niet in bed, liever een klein kussen tussen mijn benen. wel gebruik ik hem op de bank, mijn buik zit heel hoog naar mijn gevoel en met dat kussen zit ik veel lekkerder en onspannender:)

In bed kun je hem achter je leggen om wat rechter te zitten als je bevallen bent. Geeft wat mee steun.
Je kunt hem gebruiken om te voeden bij fles en borstvoeding.
Je kunt hem gebruiken met een hoes van het evrschoningskussen erovereen, als een soort ligzak, erg handig als de baby onrustig is en je hem bij jullie in bed wil nemen. Leg je het kussen tussen jullie hoofdkussens,met een hoes erover en de baby erop.
Ook is hij erg praktisch tegen de tijd dat de baby gaat zitten en hij valt nog om, dan leg je hem om de baby heen en valt hij niet zo hard. En als steun.
Dus genoeg mogelijkheden! Je kunt ze ook goedkoper krijgen, hoeft echt niet zo duur te zijn!
En anders is hij makkelijk doorverkocht!

Hoi, heb de voedingskussen via marktplaats gekocht. Voor 10 euro, je weet nooit waar je hem nodig voor hebt.

Verder staan alle tips al genoemd hierboven

x yvonne

Terug
Bovenaan