Waarvoor gebruik je een voedingskussen allemaal??

Hai, ik heb al een aantal weken een voedingskussen, voor bij het slapen.... Heerlijk, kan niet meer zonder!
Ik heb bekkeninstabiliteit, dus dat helpt, het helpt als mijn voeten dik zijn en hoog moeten liggen en dadelijk bij het voeden lijkt het me super ontspannend. En niet te vergeten, je kleintje kan dan ook wat steviger zitten op de bank.... Zonder dat je hem altijd vast moet houden, kan je zelf ook een kopje thee drinken....

Ik heb er ook eentje. heb hem alleen tijdens de bevalling gebruikt om in te gillen haha. Verder vond ik het een onding. veel te groot en onhandig. ik had toen, en ook nu weer, geen problemen met slapen.

Liefs ciomama

Super bedankt voor alle reacties!!!

Ik denk nog even dan. Wil wel borstvoeding gaan geven mar dit kan dus ook met een gewoon kussen onder je arm.
Misschien koop ik idd wel een 2e handsje van marktplaats ofzo

Hoi Rochat,
Denk dat iedereen wel heeft beantwoord waar je een voedingskussen voor kunt gebruiken.
Ik heb hem zelf laatst ook aangeschaft puur voor het slapen. Vind het erg fijn om mijn been en buik op te leggen.

Ik weet niet hoeveel je er voor uit wilt geven maar op www.babywalz.nl heb je er 1 voor ongeveer 23 euro. Is een aanbieding nu, 10% korting op het artikel en gratis verzendkosten. Moet je even zoeken tussen de voedingskussen tot dat je een vind die met balletjes is (geen gewone vulling) en waar een gratis gele hoes met afbeeldingen van tijgertjes en takjes bij zit. Is een goedkopere versie van de "balletjes voedingskussens" waar je normaal rond de 60 euro voor koopt en blijven lekker stevig. Heb deze zelf ook en ben er helemaal blij mee.

Groetjes Nelie

Terug
Bovenaan