wacht vol spanning op een echo, wie wacht mee?!

Hallo allemaal,

op het forum allemaal berichtjes van a.s. mama's die al een echo hebben gehad en of het hartje hebben gehoord. Fantastisch natuurlijk!
Maar, zijn er net als ik ook nog mensen die vol spanning wachten op een eerste echo?
Ik heb hiervoor twee keer een miskraam gehad, dus ik mag een vroege echo, maar dat is pas vrijdag a.s. Nog een week dus. Ik hoop echt dat alles goed is. 'Helaas' hang ik niet elke ochtend ziek van de hormonen boven de wc (anders zou ik denken: het zit wel goed, ik ben immers misselijk), integendeel: ik voel me eigenlijk prima.   Wie is ook in afwachting en ben je ook zo nerveus?

groeten,

Erica

ik heb dan wel al een echo gehad!
Maar wil je even zeggen dat jij je niet te druk moet maken! Het komt vast allemaal goed!!
Probeer er een beetje van te genieten!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent!
Ik heb zelf ook eerder een miskraam gehad, kwamen we achter met de echo met 12 weken. Tijdens die zwangerschap was ik juist heel erg misselijk!
Maar de angst blijft altijd!

Groetjes sylvia

Bij mijn oudste heb ik geen kwaal gehad, op moe na dan die eerste 3/4 maand.... en das nu een hele gezonde knul van bijna 4. Dus probeer te genieten van je klachtenvrije 1e periode, al heeft iedere zwangere die onzekerheden wel.

Hier al wel een echo gehad en daar kwam ik er 'pas' achter dat ik zwanger was en nog wel ruim 7 weken ook. Denk dat ik anders ook wel een vroege echo had gehad vanwege een missed abortion/curettage in januari, maar dat kwam dus nu niet aan de orde.
Heb gelukkig nog wel een reguliere termijnecho de 22e en dan vind ik ook weer enorm spannend.

groetjes,
Marije

Hoi Erica,

Ik wacht net als jij vol spanning op een eerste echo. Volgende week donderdag (dus 1 dag eerder dan jij). Ik hoop zo dat het deze keer goed is. Vorige keer kwamen ze erachter dat het kind zich niet goed ontwikkelde en is het dus geëindigd in een miskraam.... Ik heb over deze zwangerschap dubbele gevoelens. Enerzijds heb ik meer 'klachten' dan bij de eerste: ik ben ongeveer de hele dag moe en licht misselijk. Dat had ik de vorige keer niet, waardoor ik het idee heb dat het deze keer goed gaat komen. Aan de andere kant heb ik 2 dagen geleden wat bloed verloren (roze, geen rood bloed) wat de vorige keer ook gebeurde bij 6 weken.....wat dit inhoudt weet ik niet.... Ik hoop dan ook gewoon dat de echo volgende week goed is en dat ik echt kan genieten....

Groetjes,

Bella

Hier nog eentje die de eerste echo nog moet krijgen.
16 april ben ik aan de beurt. Dan een intake en een echo.
Het gaat me te langzaam. Ik wil zo graag weten als alles in orde is.
Maar ja nog 1.5 weekje wachten.
Allemaal veel succes.

groetjes gizzymo

hoi meiden,
ik wacht ook met spanning op onze eerste echo. as maandag gaat het gebeuren om 9.50.heel erg spannend want we hebben vervroegde echo,omdat ik in jan''08 miskraam heb gehad. hopelijk is alles goed!
we houden elkaar op de hoogte,oké.
groetjes van josé.

Ja ik wacht ook. Ik ga maandag een afspraak maken bij de gyn en dan zal het nog wel een paar weken duren voordat ik kan komen. En dat wachten duurt dan zo lang.... Ben nu volgens mij zes weken, dus tegen die tijd negen of tien. Dan is er als het goed is wel al veel te zien, dus dat is wel een fijn idee.
Ik heb tot nu toe ook nog geen kwaaltjes, terwijl ik bij de eerste best wel misselijk was. Maar misschien begon dat pas een paar weken later, ik weet het niet zo goed meer. Behalve wat krampjes in mijn onderbuik (vandaar dat ik de afgelopen twee weken dacht dat ik ieder moment ongesteld zou worden en lang niet door had dat ik zwanger was) en gespannen borsten, heb ik nergens last van. Niet dat ik daar op zit te wachten, die misselijkheid etc., maar ik voelde me de vorige keer er wel veel meer zwanger door.
Nou goed, in ieder geval, ik wacht met je mee!
Groetjes,
Willemijn.

Terug
Bovenaan