wacht vol spanning op een echo, wie wacht mee?!

Hallo allemaal,
Ik zit ook nog te wachten op de eerste echo. Wij mogen pas 28 april dus dat duurt voor mijn gevoel nog heeeeeeeel lang. Dan ben ik ook 10 weken zwanger. Als ik nu alleen maar even zeker kon weten dat het hartje klopt, maar ja moet maar van het positieve uitgaan. Nog 3 weken wachten....
Groetjes

hallo dames

ja duurt erg ;lang he dat wachten en aftellen.
zelf hebben we ook op 22 aprl een vervroegde echo, vanwege een miskraam afgelopen december.
dan ben ik 8, 5 wk zwanger, en dan 23 april naar de verloskundige.

veel liefs diana

ja ook ik wacht mee op m'n eerste echo... e
Ik heb hem aanstaande woensdag... en net als jij hiervoor ook al 2 keer een miskraam gehad... vind het dus erg spannend... maar ja kan niks anders doen dan afwachten...

Hoi

Ik heb dinsdag 15 april mijn eerste echo, ben dan 9,5 week. Ben er aan toe. In sep 07 miskraam gehad met 8 weken en zoek nu over al iets achter :(   Zal blij zijn als ik echo heb gehad. Bij vorige zwangerschappen al met 7 weken nu moet ik dus nog even geduld hebben :)
groetjes

heb net mijn eerste echo gehad, was minder dan 7 weken.
Wel al een lichte hartactiviteit te zien
Mag volgende week weer terug komen.
Was nog eigenlijk weinig te zien

Hallo Erica (en alle andere wachtenden),

Hier Rianne, wacht ook vol spanning op mijn eerste echo, die heb  ik vandaag over een week op de 16e, ik ben dan volgens de huidige telling 8 weken en 5 dagen en ze verwachtte dan echt goed wat te kunnen zien.

Ik heb een ruime week (bijna 10 dagen) dagelijks oud bruin bloedverlies gehad, en steeds als ik denk dat het helemaal weg is komt er weer een druppel. Dus ja ik wacht ook in uiterste spanning op mijn eerste echo! Succes vrijdag (en de rest op de dagen dat ze mogen)! En tot mails,

Rianne

Hoi Erica en de rest natuurlijk

Ik moet mn eerste afspraak nog maken bij de vk. Ik heb ze gebeld gisteren maar ik moest donderdag eventjes terugbellen voor een afspraak. Ik ben heel benieuwd of ik dan ook gelijk een echo ga krijgen of niet. In januari heb ik een miskraam gehad dus ik weet niet of ik in aanmerking kom voor een vervroegde echo ofzo. Ik hoor het vast donderdag wel. Spannend allemaal. Ik weet pas sinds maandag dat ik zwanger ben en ik weet niet eens voor hoe lang haha...echt wel irritant.

Succes allemaal en geniet van de zwangerschap he meiden.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan