wachtbankje NOD 7-8-9 april wie w8 mee?

A

Anoniem

Guest
Heej dames op het wachtbankje,

Wie wacht er mee?

Dacht msischien is het wel leuk om met een paar meiden van dezelfde NOD te kletsen en kan soms ook gewoon niet onthouden hoe ver iedereen in z`n cyclus zit enzo.

Dus
* Wanneer is je NOD en hoelang is je cyclus?
* Waar heb je last van (evt.kwaaltjes)?
* Heb je al getest en wanneer ga je nog testen?

Ik zal het voortouw nemen:
*Heb last van misselijkheid, en pijn onderin mijn rug, voel m`n borsten de hele dag en veel honger.
Ook heb ik zware LAST van negatieve testen!
Vooralsnog ga ik woensdagmorgen pas testen, tenzij ik me niet eerder in kan houden :)
Ik ga vooralsnog woensdagmorgen testen...

X Yvon

ik wacht nog steeds en mijn NOD was vorige week woensdag.. de 30e dus...

schiet niet op.. en afgelopen vrijdag negatief getest..:(

dus ik wacht ook nog gezellig mee..

succes met wachten..

Vanmorgen nog getest, want werd kotsmisselijk wakker.
maar helaas geen tweede streepje op de dipstick.
Waarom ben ik dan zo misselijk...
ga vanmdidag ff goede kv2x5euro testen halen en kijken wat deze morgen zeggen. Hoop niet dat dit zo de hele dag blijft want is niet vol te houden...

Hoe is het met de rest?

succes meiden! Ik moet nog aan de klus deze maand, maar wens jullie sterkte de komende dagen!

Ik zit ook nog steeds op het wachtbankje, al sinds vorige week dinsdag. De test zei gistermorgen negatief... ik wacht dus ook nog maar even mee.

Ik heb waarschijnlijk ook deze week of het komende weekend mn nod. Heb niet al teveel geklust en ben ook nog begonnen met primulot dus verwacht een ongi. Heb tot nu toe nog niks geen klachten. Had rond mijn ei wel ineens heel veel afscheiding en toen wel geklust dus wie weet. Rond je ei heb je toch meer afscheiding? Maar ook hier afwachten dus....

Liefs ciomama

hey meiden,

mijn NOD is maandag... hopelijk mag het ons nu gegunt zijn... Eerst een weekendje weg met manlief en mijn ouders... dus geen mogelijkheid om eerder te testen...

@Ciomama, dat klopt hoor.. ik heb er ook meer last van merkte ik nu... ( door de Ovutesten wist ik wanneer mijn ei was)

Moet wel zeggend at ik al een aantal keer goed missleijk ben geweest maarja ik geloof mijn lichaam niet echt op dit gebied... krijg altijd van die signalen en puntje bij paaltje is het niets...

Wachtse!!

kussies

Mijn nod is donderdag of vrijdag tenminste als ik een normale cyclus heb we zijn net pas begonnen dus weet nog niet hoe het loopt.
Voel me al 2 weken niet lekker misselijk met vlagen, onzettend moe,nergens zin in,krampen wordt er gek van.
We wachten af mocht het niet raak zijn in de eerste ronde vinden we het nog niet erg maar dan hoop ik wel dat ik een normale cyclus ga hebben.

Iedereen succes met wachten

Liefs

Terug
Bovenaan