wachtbankje NOD 7-8-9 april wie w8 mee?

Ik maak plek voor iemand anders op het wachtbankje, ik ben ongesteld geworden vanmorgen. Gaan ook even een maandje aan de pil omdat ik niet het risico wil lopen ongesteld te zijn op mijn eigen bruiloft! Succes met wachten, hopelijk met meer succes dan ik!

mijn NOD is 9 april heb een cyclus van 28/29 dagen. Heb PMS dus verwacht binnen nu en een week ernstige klachten zoals migraine, pijnlijke opgeblazen borsten en stemmingswisselingen. Deze houden gedurende mijn menstruatie die 5 dagen duurt aan. Mijn huisarts zegt dat wanneer ik zwanger ben dat deze klachten verdwijnen, dus ik test pas als ik niet ongesteld word en weinig klachten heb van mijn menstruatie... als ik dat vol kan houden...Groetjes!

Mijn NOD is vrijdag 8 april, ben vanaf eind vorige week met wat vlagen misselijk geweest en sinds een paar dagen een beetje oud,bruin bloed verlies. Ik heb een cyclus van 31 dagen. Ik wacht tot vrijdag met testen als het niet doorbreekt.
Succes iedereen!
Liefs

heeeeeeej ladies,
heb een dag niet op forum gezeten, wat een ramp!

Hier ook nog aan het wachten, vrijdag moet ik toch uiterlijk ongesteld worden, maar hoop natuurlijk van niet.

Op dit moment ben ik ook druk met mijn hobby: Toneelspelen, we hebben donderdag/vrijdag/zaterdag opvoering, dus gelukkig heb ik genoeg te doen om m`n zinnen te verzetten.
Ik zou echt wel gruwelijk balen als ik ongesteld wordt, want dat betekend tijdens de uitvoering ongesteld :(:(:( en dat speelt toch minder fijn.
Mocht ik wel zwanger zijn, dan betekend dat niet naborrelen :) Maar dat laat ik er graag voor.

Heb vanmorgen en dipstick HCG test gedaan, heb een heel licht streepje, maar die testen hebben me afgelopen dagen al eerer voor de gek gehouden (wazige vlekken ed.) dus geloofde hem niet.
Heb daarna een KV2x5euro gedaan, en die gaf niks, dus die houdt ik dan maar aan.
Ik ga nu vrijdag pas weer testen als ik niet ongi wordt.

Ben nog steds met vlagen misselijk, veel honger, moe, gevoel dat m`n beha strakker zit, heb het koud en pijn in m`n onderrug....
Maar het zal allemaal wel te maken hebben met de naderende ongi....

hoop dat het w8bankje snel geen w8bankje meer is!!!

Nog steeds erg spannend dus!!! Tja lastig hoor bij de ene test een licht streepje en bij de andere niks. Ik zou idd van de kv test uitgaan, ken de andere ook niet. Ik hoop voor je dat het vrijdag een hele dikke streep is!!!!

Succes met je toneeloptredens!!
Liefs ciomama

Hoi allemaal,

Mijn NOD is 9 april. Wel wat vage klachten maar we houden moet. Ik ga morgen een kv test halen zodat ik vrijdag eventueel kan testen.

@mamaelish: jou mistte ik al! D8 al dat we rond dezelfde tijd zaten!

Spannend, ik ga vrijdag ook weer testen.
Ik denk dat mijn gevoel een loopje met me neemt, want heb nu zware rugpijn, en eignelijk heb ik dat nooit VOORdat ik ongesteld moet worden, altijd pas na 1 of 2 dagen.
Maar misschien ben ik nu wel genoeg ontpilt of zo.

En toch raar, vanmiddag was ik buiten aan het wandelen met m`n zoontje en keek naar mezelf in de etalage van de bakker, en zag mezelf gewoon ff zwanger, maarja wat je heel graag wil zien zie je natuurlijk...

We wachten het af, morgen is mijn 27e dag van mijn cyclus, normaal is mijn cyclus 27/28/29 dus de eerste dag van de spanning is morgen aangebroken....blegh...

Als ze dan zo nodig moeten komen, dan laat ze morgen maar komen, de always staat al klaar.....

Succes meiden!

Terug
Bovenaan