Wachtbankje NOD

Hoi (lucky) hope42nd gefeliciteerd!! Je hoefde niet lang op het wachtbankje te zitten. Alles nog steeds goed? Geniet ervan. Groetjes!

Hee hAllo,

ook ik ben nieuw op dit forum.

allereest fijn om te lezen dat er ook positieve berichten zijn.  Schrik er best wel van hoeveel stellen problemen hebben om een kinderwens te verwezenlijken.  Mijn verloofde en  zijn ook 1,5 jaar bezig om een kindje te krijgen. Sinds januari loop ik bij een kliniek.  Inmiddels onze 3 iui poging.

Mag 6 aug testen.  Spannend weer die onmogelijke wacht weken..

allemaal succes en hopelijk op veel positieve berichten

groetjes wiet

Hoi Wiet, welkom!

ja dat viel mij ook op toen ik me meer in de wereld van zwanger worden ging verdiepen. Gelukkig zijn er na het eerste jaar natuurlijk proberen meer mogelijkheden om zwanger te raken. Ja oehh wat is dat wachten erg he! Ik betrap mezelf er wel op er vooral in de laatste week vd cyclus er mee bezig te zijn haha.

ik hoop dat je positief test en succes met de dagen doorkomen.

groetjes Sunny

Hallo dames..

Ik schrijf al heel wat jaren hier maar had net de afgelopen 4 maanden afstand genomen..

Vanochtend onze 2e iui gehad en mag 11 augustus testen...

Ik ben alweer 17 maanden bezig waarvan 7 maanden in het ziekenhuis en er dus voor deze dag 3 maanden geen 1 eitje wilde groeien..

Frustratie echt! Ik heb vanochtend 11.00 de inseminatie gehad eitje was toen 22 mm en vanmiddag heb ik duidelijk om half 3 mijn eisprong gevoeld!

Bij mijn 2e dochtertje van 17 maanden was ik ook met de 2e iui zwanger dus ik heb goede hoop!!!

Derde kindje wordt dit dan voor ons succes dames!

Groetjes,

Annemarie

Terug
Bovenaan