Wachtbankje, wie nog meer? Weer een nacht voorbij

A

Anoniem

Guest
He hallo allemaal, het komt steeds dichterbij... Voor dat ik het weet is het, in mijn geval, dinsdag. Ws kan ik maandag.al testen want dinsdagochtend was bij de echo te zien dat er geen eitje meer was.... Maar dan hebben wij visite die blijft slapen...

Hier ook wachtbankje....weet niet precies wanneer me NOD is ergens tussen 17e en 21e....17e zou me cylcus 28 dagen zijn..we zullen zien, heb wel veel kramp, al de hele week dus denk volgende week gewoon de duvels.....en we wachten en wachten en wachten enwachten....zucht

Ja, hier op het wb. As maandag mijn NOD, maar aangezien mijn cycli wisselen heb ik het gemiddelde genomen en kan het ook eerder of later zijn.

Zit nu in ronde 4, was een aantal keren misselijk van de week, maar dat is nu weer over, dus dat was denk ik wat anders. Zou ook wel erg vroeg zijn. Ik heb niet veel hoop, ook omdat ik niets aan mijn borsten voel en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap wel.

Succes allemaal.
Wenser

Hier nog niet op het wachtbankje....maar ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en geduld ;-) tijdens het wachten....Pffff.....het duurt zo lang he dames?!
Even volhouden en ik hoop voor jullie allemaal een dikke, vette, positieve zwangerschapstest! Nog meer dames naar de mama-club. (we gingen zo goed)

Good luck!! Liefs Lynn.

Dank je wel Lynn30.. wat lief dat je met ons meeleeft.. wanneer kom jij (weer) op het wachtbankje??
Maar leuk om hier de dagen zo samen door te komen maar er toch niet teveel druk op te leggen.. gewoon over alles en niks kunnen kletsen...
Ik weet wel dat het verstandig is om te wachten tot dinsdag maar wanneer zouden jullie testen?
Ik ben 2 weken geleden op zondagochtend voor een echo geweest en toen was het eitje nog niet gespronnen en dinsdag ochtend zagen we alleen een leeg zakje, dus was het eitje wel gesprongen.. Dus hij is gesprongen tussen zondagochtend en dinsdagochtend...
Wie geeft zijn idee erover????

Neomie, wanneer wil jij testen?? Wacht je tot de 21ste of toch de 17de een test er tegen aangooien??

mmmmm het liefste nu al natuurlijk! maar dan maak ik mezelf gek! helemaal als me NOD pas 21e blijkt dan is een posi test wel uitgesloten nog haha
probeer tot maandag te wachten....
en jij ga je wachten tot dinsdag?

Terug
Bovenaan