Wachtbankje, wie nog meer? Weer een nacht voorbij

Hai lieverd,

Natuurlijk leef ik met iedereen mee, of je nou in ronde 1 of ronde 31 zit, iedereen hier heeft dezelfde wens! Ik zit pas over 2 weken op het wachtbankje, dan moet ik nog 1 week wachten, mijn NOD is pas 03-11 dus ik moet eerst nog even flink verder met 'klussen'. Haha!!

Ik zou je adviseren om te wachten tot dinsdag maar oooo meid, wat is dat lastig! Ik kan het nooit uithouden en test zelf vaak een dag of 3 á 4 van te voren terwijl ik weet dat dat geen nut heeft (9 van de 10 keer) maar ik kan me nooit bedwingen. Alleen is de teleurstelling dan zo groot!!

Ik ga heel hard duimen dat je eitje op het juiste moment is gesprongen en dat we je over een paar dagen mogen feliciteren!!! Dat zou heel, heel erg leuk zijn!!

Sterkte!! Liefs

ik zit ook op het wachtbankje.. Morgen is mijn nod.. En eigelijk zijn de tekens voor mijn ongi bijna niet aanwezig meer.. ze waren er wel maar nu niks meer.. Gisteravond misselijk geweest beetje raar gevoel op de maag. En gister en vandaag aardig duizelig grrr..
Voor iedereen die nog moet wachten heel veel succes
diegene die moeten klussen have fun..

liefs shasta

Beste is 15 dagen na eisprong. Dus ik zou voor dinsdag gaan. Maar het wachten blijft moeilijk.

Ik test niet voor of op mijn NOD, ook niet bij mijn vorige zwangerschap, waarop ik anderhalf jaar moest wachten. Ik vind het zonde van mijn geld, wordt er heel erg onrustig van omdat je een (negatieve) uitslag toch niet helemaal vertrouwt en hoop houdt.

Ik wil dat dit keer ook zo volhouden. Ik ga ook op zijn vroegst pas na een half jaar met ovutesten beginnen. Die gaven mij ook al zoveel stress eigenlijk. Eerst maar eens een half jaar gewoon proberen met rond mijn berekende eisprong ongeveer een week lang om de dag klussen.

Maar wachten blijft moeilijk.... pfffff
Wenser

hier ook WB.. Vorige ronde na 19dgn ongi en zit nu al op 22 dagen.. Weer een nieuw record! Haha. Als ik van 28dgn uitga is de 21e mijn NOD heb niet veel hoop voor deze maand maar toch is het heel spannend!! Naarmate de datum dichterbij komt lijkt de tijd te gaan kruipen..

Succes allemaal meiden!!

En hopen dat we straks met alle wachtenden naar de mamaclub mogen! En dat de anderen ons snel mogen volgend!

Liefs Renate

p.s. @ Lynn
wat stuur jij altijd lieve/positieve berichtjes!

@Renate: Wat lief van je!! Weet je, ik gun het iedereen gewoon heel erg! Uit de grond van m'n hart!! Soms is het best moeilijk om positief te blijven maar ik denk wel dat dat het beste is! Volle kracht voorruit!!
Jij ook heel succes op het wb.....Spannend hoor!! Je houd ons op de hoogte hé?!

Lieve knuffel Lynn

p.s: Het zou leuk zijn als we allemaal naar de mama-club mogen...Hoppa! weg dat vervloekte NOD-lijstje! Hahaha!!

Lieve allemaal,
Ben weer terug van weggeweest. We hebben een weekje center parcs gedaan en afgelopen week had ik nodig om 7 pagina's berichten terug te lezen.
Ik zit ook op het wachtbankje en heb dinsdag mijn nod. Ik wacht ook met testen tot erna. Heb bij mijn vorige zwangerschap een week gewacht met testen. Ik vind het ook veel geld iedere keer en telkens is het toch weer een teleurstelling. Ik begin voorlopig ook niet aan de ovu testen, ze zijn erg duur.
Begrijp me niet verkeerd, voor sommige is het ideaal, en ik ben beslist niet gierig ofzo, maar heb nu het geld er niet voor over.

Voor allemaal weer veel succes deze ronde.
Ik duim voor jullie allemaal.
Liefs, Peet

Ik vind dit echt zo leuk dat we met z'n allen over van alles en niks zitten te kletsen om de dagen om te krijgen.
Ik weet verstandig ook wel dat ik moet wachten en bij de 1ste en 2de zwangerschap heb ik er ook nooit aangedacht om eerder te testen maar toen ging het ook allemaal heel snel. Nu ben ik al meer dan een jaar bezig. Ik bleek geeneisprong te hebben, en ja, dan gaat zwanger worden een beetje moeilijk..
Maart Lynn30, het zou idd super zijn als het NOD lijstje door de wc gespoeld kon worden. Of dat mensen er maximaal 3 maand opstaan en dan sowieso zwanger zijn. Maar helaas.
Iemand nog plannen het weekend? Ik heb morgen een verjaardag en van zaterdagavond tot zondagavond moet ik werken (Oproepdienst) dus kan voor de zondag niet veel plannen. ws even lekker naar het bos als ik niet opgeroepen wordt.
Ga nu zo eerst een verjaardagcadeau kopen voor morgen, dan heb ik dat maar weer klaar.
En ach.. 2 dagen weekend en dan is het alweer maandag. zie dat de 1sten van ons dit weekend al mogen testen...
Wel laten weten wat er uit gekomen is!!!
En voor degenen die net het wachtbankje hebben gehad en nog moeten klussen... ook HEEL VEEL plezier toegewenst!! zorg ervoor dat het leuk blijft en niet een verplichting! is zo zonde :)

Terug
Bovenaan