Wachtbankje, wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik moet nog een weekje wachten tot mijn,nod. Wie zit er deze week nog meer op het wachtbankje? Kunnen we elkaar de komende dagen doortrekken... Beetje dromen met zijn,allen en de spanningen met elkaar bespreken of gewoon,kletsen.

Hi,

Ik moet nog iets langer wachten op mijn NOD maar wil best met je mee dromen hoor!! Ik weet het ook nog niet eens zeker of ik dan mijn NOD heb want dit is mijn eerste ronde en weet dus nog niet wanneer het echt gaat gebeuren! Ben je al lang bezig en hoeveelste kindje is het?? Liefs

Ook ik moet nog wat langer wachten op mijn NOD, 23 oktober. Zelfde als Helena24 is dit de eerste ronde, dus wie weet is mijn NOD ook wel later dan ik zelf denk.
Voor mijn pil was ik heel regelmatig ongesteld, en ben niet heel lang aan de pil geweest, dus heb eigenlijk wel een beetje hoop dat mijn cyclus snel weer op pijl is.

Maar ook ik wil best met je meedromen hoor.. dat doe ik al sinds de dag dat we met de pil gestopt zijn. Het lijkt wel een soort van obsessie. Vertel mezelf steeds om er niet te veel mee bezig te zijn.. Maar helaas, het lukt niet.. hahaha!

Succes, ik duim voor je!

Ik had vorige maand een cyclus van 24 dagen en als dat nu weer zo is (ik denk van wel, want als ik een cyclus van 24 dgn invul op zwangerschapspagina.nl, was gisteren mijn innestellingsdag en had gisteren ook een heel klein beetje rood/roze/wit slijmverlies) en dan is mijn nod woe de 19e. En als ik mijn 'standaard'cyclus aanhoud dan heb ik de 23e mijn nod.
Het lijkt mij erg fijn en gezellig om elkaar de wachttijd door te slepen.

Hoi,

Ik heb ook plaatsgenomen op het wachtbankje.
Zou volgens de berekeningen gisteren mijn innesteldag gehad hebben..... Heb sinds gister wel wat last van mijn buik, rug, veel plassen en witte afscheiding. Met name gisteren had ik het gevoel dat er een band om mijn onderbuik zat, dat is nu weg. Nu voel ik links steekjes,maar toch een ander gevoel als ik ongesteld moet worden.
Ik mag op z'n vroegst a.s. zaterdag gaan testen en de werkelijke testdag is de 19e, mits ik ongesteld word.........
Ik wacht met spanning af....

Dag dames,

Ook ik zit op het wachtbankje voor the zoveelste keer. Mijn NOD is de 20ste. Ik weet ik allemaal niet. Je kan jezelf altijd gek maken! De ene minuut denk ik van misschien dit keer wel en de andere denk zit jezelf niet voor de gek te maken. Maar volgens mij is dit wat we bijna allemaal doen! Dus zit ik gezellig met jullie op het bankje. En nu probeer mijn agenda vol te proppen zodat het snel voorbij is. Hoop allen dat op het werk wat drukker wordt. Hier is zo rustig waar moet ik me bezig houden.

Succes meiden, Allemaal duimen voor elkaar!!!!!

jah ook ik ben aan het wachten..spannend..onze 3e wonder misschien wel:) ik ben al lang van de pil af en is wel me eerste ronde maar ontpillen hoef ik dit x niet gelukkig:) ben benieuwd en ben op van de zenuwen en me vriend trouwens ook :)

Zat net bovenstaande berichtjes te lezen en vroeg me af wie van ons volgende maand naar het zwangerforum gaan....Helena24 en mammieloe, zou mooi zijn als je al in de 1ste ronde zwanger bent. Rox, spannend, wanneer wil je dan testen? Zou je het volhoudenom "pas" de 23ste te testen? Butterfly, jeetje, wat goed dat je dit allemaal voelt. Ik voel die dingen.nooit... Brittany, ik hoop dat jij deze maand echt naar het zwangerforum gaat... Als ik het goed heb gelezen zat jij nu in ronde 19... Ik zelf ben nu ook al meer dan een jaar bezig, had geen eisprong. Heb deze maand clomid gehad met een eisprong als resultaat. wij gaan voor ons 3de kindje net als monique. Wat gaan jullie als 1ste doen als je een pos test hebt en wanneer vertel je het de omgeving? Wil je dan ook weten wat het wordt?

Terug
Bovenaan