Wachtbankje, wie nog meer?

Hi Jasch,

Het zou idd fantastisch zijn! We wachten het maar af... Maar vaak gebeurt het niet in ronde 1, dus heb voor mezelf ook niet al teveel hoop er op gevestigd.

Als ik positief test, dan zijn natuurlijk eerst de opa's en oma's aan de beurt. Denk dat dit al vrij snel zal zijn. Ze zullen het geweldig vinden. Wij willen dan ook wel weten wat het wordt..... Maar..... laat eerst die positieve test maar komen!

Hoop dat je snel zwanger bent van je 3e wondertje!

Pfff, ik krijg een zere kont van dat wachtbankje :p

xxx

Ik weet niet of ik het vol ga houden tot de 23e.Vorige maand heb ik 5 testen verspild :p. En mijn man kan echt niet wachten.
Als we een positieve test hebben, gaan we het eerst den ik aan mijn schoonmoeder vertellen, we weten van haar dat ze wel positief zal reageren. De rest van de familie komt denk ik de 30e, want dan viert mijn man zijn verjaardag (hij is de 3 nov jarig). Waarschijnlijk gaan we dan tompouchen bestellen bij de HEMA met een leuke afbeelding van 2 gekleurde beschuitjes (van het internet).

Rox, leuk idee. ALS ik zwanger ben weet ik nog niet wanneer ik het vertel maar wel dat ik dan of zelf een taart ga maken of chocoladelolly's met gekleurde muisjes maak. Ik denk het laatste.... zit echt de dagen af te tellen... Haha mammieloe, ik heb,ook al een kussen op het wachtbankje gelegd . Haha

Hoi Meiden.....

Ik heb mini t-shirts besteld.. Onbedrukt. Ik schrijf mettertijd zelf de tekst erop. Die geef ik dan aan mijn schoonzusje en schoonouders. Mijn eigen ouders leven helaas niet meer.... Voor mijn zoon moet ik nog wat bedenken, hij is 15 jaar en ben benieuwd hoe hij dan zal reageren.Ik vind het heel lastig om er niet teveel aan te denken, al zoek ik afleiding.. Gelukkig heb ik mijn werk. Door een bedrijfsongevalletje moest ik vanmorgen naar het ziekenhuis, foto maken.. Uhmmmmmm tja. Ik vertelde dat de mogelijkheid bestaat dat ik zwanger kan zijn, dus geen foto. Nu heb ik toch mijn onderarm in het gips, omdat een breukje hoogstwaarschijnlijk is.
Daarnaast is mijn schoonzusje nu 11 weken zwanger... Dus tja er niet teveel mee bezig zijn blijft lastig hahahaha. Ben dagen aan het aftellen tot zaterdag, wanneer ik op z'n vroegst mag testen. Ik weet dat het dan nog alle kanten op kan en test ook op de 19e (NOD).
Ik blijf duimen, ook voor jullie allemaal!

ik vind dit maar verschrikkelijk om te wachten hoor.. ik ben erg ongeduldig..

wij gaan het wel aan schoonouders mijn ouders en broertje en me schoonzusje en zwager vertellen met een shirtje die we bij de kids aan gaan doen met ongeveer te tekst "wij worden weer grote broer "ofzo

of ik het geslacht wil weten ppfff ik wist het bij de eerste pas met 25 weken en met de jongste al met 16 weken...en het lijkt me ook wel leuk om 9 maanden te wachten tot de baby geboren word en dan het geslacht te weten haha.. helaas ben ik te nieuwschierig en kan ik me denk ik niet in houden hoor haha :)

Hier ook een wachtbankje. NOD zou de 17e zijn, maar mijn cycli heben nog wel eens gewisseld tussen de 24 en 28 dagen, dus echt zeker weet ik het niet, het kan ook eerder of later. Wij hebben over de eerste 18 rondes gedaan (bijna anderhalf jaar) en nu zit ik in ronde 4. Ik hoop dat we niet weer zo lang hoeven wachten, want dat was echt een hele vervelende tijd. Gelukkig hebben we nu ons dochtertje, die voor afleiding zorgt.

De afgelopen dagen voelde ik mij niet zo fit. Het zal wel een verkoudheid zijn, maar omdat je op het wachtbankje zit, ga je toch alles relateren aan een evt. zwangerschap. Nou ja, je kunt niks anders dan wachten, wachten, wachten.

Ik denk trouwens niet dat wij het geslacht willen weten, bij de eerste wisten we dat ook niet. Hoe we het gaan vertellen weet ik nog niet precies, waarschijnlijk met een shirtje voor onze dochter: 'Ik wordt grote zus' of zoiets. Wij wachten daar wel een aantal weken mee trouwens, als het zo ver is.

Sterkte allemaal
Wenser

Goedemorgen dames,
Helaas zal ik langer op het wachtbankje moeten blijven zitten. Ben vrijdag ongesteld geworden :s. Nieuwe ronden, nieuwe kansen......

Terug
Bovenaan