Wachtbankje

22 dec PCT test, hoop dat we snel de uitslag krijgen, dan kunnen we ( of dan hoop ik) om in januari te beginnen....
Word een beetje depri, alle zwangere dames om me heen, ik wil ook zwanger worden....zuchhhht.

Ja, ben zo nerveus dat mijn buik aan alle kanten rammelt, we hebben de afspraak om 2 uur, dus over een uur even naar huis en snel nog even klussen....
Moet nog leren om te gaan me mijn emoties eerlijk gezegd.

xxxxx

ja moeilijk he, ik denk dat ik nooit met mn emoties om zal leren gaan...haha. elke keer is het weer zo anders, en dan overvalt het me toch weer terwijl ik dacht dat ik net ff n beetje sterk was....

laat snel horen hoe het was!

we hebben bericht wanneer we naar de kliniek kunnnen; 4 februari kunnen we terecht, nog even wachten, maar daar hadden we ook wel op gerekend...geeft wel een raar gevoel nu eigenlijk...wordt wel heel definitief allemaal...

Nou, goed nieuws.. zaad onderzoek was goed , van super slechte kwaliteit en geen zaadcellen zijn we weer op een zeer goede uitslag gekomen.
PCT test was ook goed we mochten mee kijken en was wel heel emotioneel als je een zaadje ziet zwemmen.
Nou in ieder geval ik kan dus nu gewoon spontaan zwanger raken ( hoop ik dan) en als het deze maand niet lukt dan gaan ze een foto van mijn eileiders maken in janurai 10 dagen na de eerste datum van mijn ongestelheid om te kijken of ze niet dicht zijn. Dus het blijft spannend. De arts snapte ook niet de zeer slechte uitslag van het zaadonderzoek ( mijn man had bijna geen levende zaad , zeer slechte kwaliteit ).
Veel liefs.

Hwy mamaeef, wat een goed nieuws. Krijg je dan de HSG als ze de foto gaan maken, bij mij was dat wel zo.

sparkle; goed dat je een afspraak hebt, jammer dat het nog zo lang duurt. Elke week is er één te lang nu he? Maar wel goed dat er nu stappen worden genomen. Meid, wie weet kunnen ze je heel goed helpen en ben je nog ergens in de eerste 3 maanden van 2010 zwanger. Ik hooop het zo! Duim voor jullie hoor.

Wenser

Terug
Bovenaan