wachten altijd zo spannend

Wij zijn pas 2mnd bezig en ik heb afgelopen dinsdag m'n eisprong gehad.. Gelukkig hadden we 4 en 2 daagen ervoor "gespeeld" en de dag erna ook.. En dan het wachten... Hoe erg!! Ik ben ontzettend moe! Eergisteren 5x eruit geweest snachts om te plassen en honger.. Volgens mij houdt m'n lijf me voor de gek! Haha.. Afwachten dus maar oei! Wat is dat lastig!

Wij zijn pas 2mnd bezig en ik heb afgelopen dinsdag m'n eisprong gehad.. Gelukkig hadden we 4 en 2 daagen ervoor "gespeeld" en de dag erna ook.. En dan het wachten... Hoe erg!! Ik ben ontzettend moe! Eergisteren 5x eruit geweest snachts om te plassen en honger.. Volgens mij houdt m'n lijf me voor de gek! Haha.. Afwachten dus maar oei! Wat is dat lastig!

Hoi Joyce,

Ik ben benieuwd of het gelukt is. Hou ons op de hoogte. Ik zag je NOD niet op de lijst staan bij alle andere. Misschien een idee om je toe te voegen. Houden we je allemaal in de gaten ;-)
Suc6.

Ja m'n nod weet ik niet echt goed.. Vorige was 35dagen dus verwacht begin september.. It's all so new!!

Ik ben niet 2 weken lang zenuwachtig moet ik eerlijk zeggen. Ik heb er eigenlijk alleen last van rond de datum van mijn NOD.
Wij zijn ook niet bezig met temperaturen e.d. we zijn nog zo kort bezig dat ik hoop dat dat niet nodig zal zijn, maar kan me goed voorstellen als we een tijdje verder zijn en het is nog niet gelukt om zwanger te raken dat we daar ook mee gaan beginnen.

hoi,
Ook ik herken het wel heel erg.
Al heb ik geen idee waaneer in ongie moet worden omdat ie zo onregelmatig is, ik zit soms dus wel 3 of 4 weken in sopanning, en dan wordt je toch weer ongie. Elke keer weer. Het houd niet op.
Ik vindt het ontzettend moeilijk om mee omte gaan. En heb nog niet echt iets gevonden om het los te laten.
En hoe langer het nu duurt wordt ik elke maand alleen nog maar zenuwachtiger.
Dus tja je bent niet de enige.
Succes
liefs dolfijntje

Terug
Bovenaan