Wachten na eisprong.

Hi allemaal,

Zijn er meiden die nu ook op het wachtbankje zitten? Ik heb donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad en nu dus 2 weken wachten. Deze periode lijkt altijd zo langzaam te gaan.

Liefs
 
Ik precies hetzelfde ook donderdag . Ook 2 wk wachten! Spannend ! 
Volgnde week bloedprikken om waardes te bepalen. Wel gebruikt ik al 4 maanden medicijnen om een eisprong op te wekken. Dit na aanleiding van 3 miskramen. Liefs 
 
Goedemorgen meiden! Ik heb komend weekend mijn NOD! En oh wat blijft het spannend. Heb wel als ik naar de wc ga wat afscheiding bij afvegen. Dit is voor ons de 2e ronde dus ben benieuwd :) Jullie al symptomen gehad?
Liefs Kiki
 
@kiek ik denk het niet, toch geen zwangerschaps symptomen maar mijn lichaam reageert wel op de hormonen mja dat kan nog van alles betekenen! Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik op dag 5 na ovulatie een bloedneus en toen wist ik het eigenlijk al. een week later getest an yup! Heb nog vaak last gehad van bloed in mijn neus tijdens de zwangerschap. Als ik deze week een bloedneus heb dan durf ik met 99% zeggen dat het weer zo ver is hahaha
 
Ik heb vorige week dinsdag/woensdag ws mijn eisprong gehad. Dus nu 6 dpo. Heb goed gevoel deze ronde (nu 5e ronde) Had zaterdag en zondag flinke steken. Had gelezen dat innesteling al wel op 4/5 dpo kan...
Vrijdag heb ik NOD Heb altijd korte LF. 
 
Oh wat appart dat van je bloedneus! Ik heb ondertussen allerlei maffe klachten maar die kunnen net zo goed komen door een menstruatie die eraan komt.
Emotioneel, dromen snachts (2 x afgelopen week), net was mijn buik een half uur hard aan het rommelen alsof er een loeiende koe in zat en daarna ineens winderig. Wanneer ik hard druk zet bij hoesten doet mn onderbuik zeer! Dus het wordt weer spannend...
 
 
Leuk dat jullie allemaal meeschrijven meiden. En toevallig dat de meeste van ons ongeveer gelijk hun eisprong hebben gehad. 
Ik heb PCOS en een tijdje clomid gebruikt om een eisprong op te wekken maar gaf niet helemaal het resultaat wat ik wilde dus heb vorige maand een leo operatie ondergaan. Voor de gene die dat niet weten dan branden ze in je eierstokken wat eiblaasjes weg zodat er hopelijk weer een spontane eisprong komt. 
Vrijdag moet ik bloedprikken om te kijken of het een goede eisprong was. Dus ik ben heel benieuwd. 
@MissEend jij bent dus de eerste van ons die zijn nod hebt. Spannend hoor! Ik ga voor je duimen. 
Voor de rest natuurlijk ook en voor mezelf haha
 
Terug
Bovenaan