Wachten na eisprong.

Jeetje spannend hoor! Afwachten dus!
Ik heb nu al voor de 3e x een rare droom gehad waarvan ik 2 x de dood van mijn opa herbeleefde (wat ondertussen al zeker 5 jaar geleden is). Aan de symptomen van gisteren avond "borrelende buik, winderig, kleine steekjes onderin buik en eten wat omhoog kwam" heb ik het idee misschien een innesteling gehad te hebben! Maandag is ongeveer mijn nod, had verkeerd berekent, dus zou kunnen!
Jullie ook van die vreemde dromen?
 
Mijn eisprong drong iets eerder aan dan verwacht’ gelukkig hadden we al om de dag geklust. 6 nov. kan ik pas testen. Maar dat van die bloedneuzen valt vaak samen met een hoge HCG opbouw. Dat had ik bij mijn oudste (1 van een tweeling) de gynaecoloog zei destijds. Van de 100 vrouwen die bloedneuzen krijgen tijdens de zwangerschap zijn er 80 die een tweeling krijgen dus hou er rekening mee.
 
@mama-tje amai dat wist ik niet :eek: ZOT! Ik ga sowiezo testen dit weekend haha ik kan niet wachten. Dinsdag ben ik jarig dus zou echt kut zijn om die dag negatief te testen :p 
@kiek ik heb al vaak gelezen dat fel dromen kan samenhangen. Heb het zelf niet gehad maar veel andere vrouwen dus hopelijk!
Succes Zonnetje!
@Misseend als het klopt dat de bloedneus die ik had samhangt met HCG dan kan dat zeker! mijn bloedneus was 5DPO vorige zwangerschap dus is het toch ergens er voor ingenesteld of toch zeker die dag. Bij de meeste vrouwen is dat later maar op zich kan het na 3 dagen al aankomen op hotel baarmoeder :)
Hier precies ziek aan het worden zo griep. veel niezen heel koud, snachts zweten, lopende neus. Heb er precies geen zin in om ziek te zijn. En hoe vervelend met het mooie weer. 
 
Ik heb na mijn operatie wel een aantal rare dromen gehad. Maar dat blijkt van de narcose te komen. Maar gelukkig heb ik daar geen last meer van. Hopelijk heb ik vrijdag positief nieuws en dus een goede eisprong gehad. Verder voel heb ik eigelijk ook nog niet echt symptomen hoor. Voel me eigelijk heel normaal, wel wat buikpijn maar dat kan van alles zijn. Soms lijkt het wel of ik dingen voel maar misschien beeld ik het me ook wel in omdat ik zo graag iets wil voelen. 
Duurt wel lang voordat we allemaal kunnen testen he. 30 oktober gaan wij op vakantie dus als het niet raak is hoop ik nog wel voor mijn vakantie ongesteld te worden. Anders is het ook zo balen daar. 
 
Grappig eigenlijk’ ben je eenmaal zwanger dan wil je graag van die kwaaltjes af. Maar nu wil ik zo graag kwaaltjes voelen (soort van bevestiging) duurt nog zo lang voordat ik mag testen.
 
Ja echt he! Ik weet niet precies de exacte datum van mijn eisprong dus hoop dat ik vrijdag meer duidelijkheid krijg na het bloedprikken. Ik probeer wel om zo lang mogelijk niet te testen om teleurstelling te voorkomen. Vind het toch altijd klote als je negatief test.
 
Ja idd’ die blunder heb ik ook al een keer gehad. Helemaal blij’ mijn man in het weekend om 07.00 uur wakker gemaakt (we worden ouders☹️maar nee 4 dagen later ongie’ wat was dat een klap.
 
Ik heb vanmorgen mijn bloed laten testen en ik heb dus wel een goede eisprong gehad dus dat is wel fijn nu is het afwachten. Ze kon me niet precies zeggen wanneer ik hem gehad heb maar ze dacht tussen donderdag en zaterdag vorige week. Dus nog dik een week wachten voor ik ongesteld word of kan testen.
Hoe is het met jullie. 
@MissEend vandaag je nod toch? Spannend hoop voor je dat het raak is.
 
Terug
Bovenaan