Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu nog maar een paar uur hahaHi, dankjewel! Ik ben er zelf ook heeel blij mee want het heeft even op zich laten wachten..!
Nog twee dagen, je bent er bijna! Die rustige zomertijd helpt niet mee inderdaad. Lekker met vriendinnen afspreken? Ik haalde de testen ook echt pas de dag voor testdatum in huis, dan kon ik minder makkelijk stiekem testen haha.
Succes Inge!
Ooo gefeliciteerd! Dit maakt het extra spannend natuurlijk!! Ik hoop dat et voor jou ook snel 14 aug is en dat je geniet van een prachtig beeld van jullie wonder! Ik kan me voorstellen dat je bij alles onzeker bent! Tis allemaal niet niks en zeker niet vanzelfsprekend. Ondanks alles hoop ik wel dat je geniet van deze bijzondere tijdGoedemiddag dames naar meedere miskramen zijn we vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger door de eerdere miskramen al 1 echo gehad 14 augustus mogen wij naar de verloskundige bij elke pijntje of wat dan ook voel ik de angst we hopen op het beste
Fingers crossed!Ja nu nog maar een paar uur haha
Vind et enorm spannend maar mijn gevoel zegt dat et helemaal goed is ben nu ook zeker 2 dagen overtijd dus ik hoop dat de testen ook snel duidelijkheid geven.
Word vervolgd