Wachten op 2e miskraam...... (huil)

A

Anoniem

Guest
He dames,
Vanmiddag mijn 2e echo gehad om te zien of er iets in het vruchtzakje zat. Helaas blijkt het vruchtzakje nauwelijks gegroeid tov 2 weken geleden terwijl het tochflink groter had moeten zijn. Bovendien ook geen hartactie zichtbaar en ook die moet er met 7w3d wel zijn. Heb al 2 weken geen last meer van bloedingen, en moet nu wachten tot het een miskraam wordt (ofwel tot mijn lichaam eindelijk doorheeft dat er iets in zit dat er niet hoort).

Vreselijk nieuws, en dat terwijl we zoveel hoop hadden omdat vruchtzakje juiste grootte had en mijn HCGwaarde ook hoog was (1300) voor 5w4d met de vorige echo.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het normaal dat gewacht wordt tot het spontaan eruit komt? Kan het niet leiden tot ontstekingen of zo?

groetjes,
Dion

Lieve Dion!

Oohh wat erg voor je meis....ik had het zo gehoopt voor je dat alles goed was....

Ze wachten idd tot het vanzelf komt maar dat mag geloof ik niet te lang duren...daarna curretage??? (ben even niet zeker)

Ik hoop voor je dat het vanzelf komt en wil je even heel veel sterkte wensen...
Ik denk aan je...
xxx

Hey Dion,

Wat een vreselijk nieuws....Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb het wel gehoord dat vaak gewacht wordt of het spontaan 'afkomt' ipc te cureteren. Hebben ze geen termijn met je afgesproken dat als het voor die tijd niet vanzelf komt, dat zij dan wat gaan doen? Ik zou het n beetje in de gaten houden en als je er geen goed gevoel bij hebt, dan terug gaan naar de huisarts/ vk of gyn.

Heel veel sterkte meid.

Liefs Anoek

He Maan,

Heb dus nu al 2 weken geen bloedingen meer. En vruchtzakje is ook niet groter dan 5w4d (dag waarop vorige echo gemaakt is). Dus sindsdien al nauwelijks gegroeid.

Echoscopiste zei dat ze niet meteen curretage doen, maar dat er eerst afgewacht  wordt (maar ja, hoe lang?) Moet komende week in ieder geval naar mijn HA, want die hebben ze vandaag gebeld, maar die was met vakantie.  Zij is  er maandag weer.

groetjes,
Dion

He meis,

Ja wel raar dat er geen termijn wordt afgesproken...zou toch moeten.
Misschien aan de hA vragen of de gyn/vk even bellen met je vraag?
Zou ik toch wel ff doen hoor, ze kunnen het toch niet wekenlang laten zitten?

Laat je nog even weten?
xxxx maan

Oh Dion, wat een rotbericht. Wat zullen jullie verdrietig zijn!!
Het is natuurlijk fijner (en beter voor het verwerken) als het uit zichzelf komt. Maar als het je te lang duurt en je er niet meer tegen kan moet je gewoon bellen hoor!!
Sterkte!!
Liefs Tara

He Dion

Wat vreselijk voor je meid. We hadden het je zo gegun. O wat erg dat je dit nieuws hebt gekregen. Het erge is ook nog dat je moet wachten wanneer het lichaam het zelf gaat afstoten. Twee miskramen in korte tijd. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. En hopen voor je dat snel goed mag gaan.

Groet Sharine

Hoi.
Jeetje wat rot voor jullie!!
Ik ben nog wel zwanger maar was zwanger van een tweeling, en ben ik januari er een van verloren. En toen konden ze zien dat het vruchtje niet groter was gegroeid dan een week of 9, en ik begon pas bloed (en het vruchtje) te verliezen toen ik 12 weken was.. Dus het kan denk ik best even duren, al hoop ik dat niet voor je natuurlijkj!
Sterkte!
Anne-Marie

Terug
Bovenaan