Wachten op 2e miskraam...... (huil)

hoi dion onze computer was kapot heb weken niet mee gelezen.

kop op meid   groetjes iris

( ik hoop dat je er niet zo veel last van zult hebben)

Hoi!

Wat ontzettend vervelend voor jullie!!
Mijn zus heeft enkele weken terug ook voor de tweede keer een miskraam gehad. Zij kreeg ook tijdens de echo te horen dat het vruchtje niet genoeg gegroeid was. Zij heeft toen inderdaad een termijn afgesproken met de gyn. Het is ook spontaan gekomen maar er was toch troep blijven zitten en toen heeft ze alsnog curratage gehad. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. Het kan ook zijn dat alles afkomt en curragtage niet nodig is. Maar ik denk dat als het binnen een bepaalde tijd (weet niet hoelang) het vruchtje niet afkomt er toch curratage komt.
Ik hoop voor jou dat het vlug spontaan komt en dat je er niet te veel last van gaan hebben.
Ik zal aan jullie denken.
Groetjes Kleintje83

Hee Dion!

Wat ontzettend  vervelend voor jullie! Je had nog wel gehoopt dat het nu goed zou zijn..!
Kan me voorstellen dat je je nu helemaal verschrikkelijk voelt!

Ik moest ook wachten tot het er vanzelf uit kwam.. Dat gebeurde twee dagen nadat ik bij de gyn was geweest..  Dus twee dagen na mn eerste bloedverlies begon het heel erg te bloeden.. Maar dat verhaal zal ik je besparen (denk dat je het al op mn topic gelezen hebt..) Zorg dat je voldoende asprines in huis hebt. En ik vond Aleve Feminax heel goed werken.. Maar ik hoop natuurlijk dat je er niet zoveel  pijn van zult hebben

Maar ik wens je veel sterkte, en doe rustig aan! Ik leef met je mee!
Liefs Anne!

Lieve Dion, wat erg. Ook wij moeten nu wachten op een spontane miskraam, of misschien later wel een curettage, ik weet het niet. Voorlopig wacht ik nog maar rustig af. Hoop dat het redelijk met je gaat. Wat ziet de toekomst er ineens dan anders en leger uit, he? Hoop dat je snel weer een kindje in je mag dragen waarbij het hartje heel goed klopt. Liefs, Sigri

He Dion!
Hoe is het met je? Wou het gewoon ff weten...
xxx maan

Sigri!!!! Wat lees ik nou??? Heb nog maar ff op het decemberforum gekeken maar jij ook??????? Wat erg voor jullie!!!!
Ik leef met jullie mee
Heel veel sterkte!!!

xxx maan

Hoi Dion,

Wat erg!!! Ik hoop dat de miskraam snel komt en dat je er zo min mogelijk last van zal hebben.

Heel veel sterkte!!!!

Groetjes,

Sara

Hey Dion,

Wat ontzettend rot voor  je!! Heel veel sterkte voor de komende tijd...

Groetjes,
Lien.

He dames,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. De ergste schrik is nu wel voorbij, de treurigheid blijft uiteraard, maar ook daar komen we wel weer overheen.

Heb vanochtend met de verloskundige bij ons in de straat gebeld. Fijn gesprek gehad en zij heeft me enigszins gerust kunnen stellen.  Heb van haar boekje gekregen over het hoe en wat rondom een miskraam en waar op te letten. Heb afspraak om volgende week nog ff te bellen hoe het gaat en dan vervolgens door hen doorverwezen te worden naar de gyn   voor een curretage als het over 2 weken nog niet vanzelf gekomen is. Tevens ook telefoonnummer gekregen waarop de  dienstdoende VK altijd bereikbaar is. Mag altijd bellen als ik ongerustben of zo. En indien koorts of zeer hevige bloeding (>3 uur) moet ik ook meteen bellen.

Ik ga dus niet meer naar HA toe, de uitslag van echo en bloedprikken gisteren wordt naar VK doorgestuurd. Vind ik wel fijn, want die mensen weten ten slotte meer over dit soort gevallen dan de HA.

We  wachten het dus maar af. Hoop dat het snel vanzelf komt en in zijn geheel, zodat curretage niet nodig is.

En Sigri, vervelend dat jij in dezelfde situatie zit. Hopelijk gaat met jou ook alles voorspoedig en kunnen we beiden weer snel een frisse start maken.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan