He dames,
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. De ergste schrik is nu wel voorbij, de treurigheid blijft uiteraard, maar ook daar komen we wel weer overheen.
Heb vanochtend met de verloskundige bij ons in de straat gebeld. Fijn gesprek gehad en zij heeft me enigszins gerust kunnen stellen. Heb van haar boekje gekregen over het hoe en wat rondom een miskraam en waar op te letten. Heb afspraak om volgende week nog ff te bellen hoe het gaat en dan vervolgens door hen doorverwezen te worden naar de gyn voor een curretage als het over 2 weken nog niet vanzelf gekomen is. Tevens ook telefoonnummer gekregen waarop de dienstdoende VK altijd bereikbaar is. Mag altijd bellen als ik ongerustben of zo. En indien koorts of zeer hevige bloeding (>3 uur) moet ik ook meteen bellen.
Ik ga dus niet meer naar HA toe, de uitslag van echo en bloedprikken gisteren wordt naar VK doorgestuurd. Vind ik wel fijn, want die mensen weten ten slotte meer over dit soort gevallen dan de HA.
We wachten het dus maar af. Hoop dat het snel vanzelf komt en in zijn geheel, zodat curretage niet nodig is.
En Sigri, vervelend dat jij in dezelfde situatie zit. Hopelijk gaat met jou ook alles voorspoedig en kunnen we beiden weer snel een frisse start maken.
groetjes,
Dion