Wachten op een miskraam....

hey meiden,

ik heb net jullie verhalen met tranen in mijn ogen gelezen.

wat zijn jullie een stel stoere meiden zeg. heb echt bewondering voor jullie als ik het allemaal lees. bedankt dat jullie je verhalen met mij willen delen. doet me echt goed.

ik ben toch van plan om nog even te wachten. de VK raadde 2 weken aan en dat is maandag over een week. dan moet ik terug komen. wel denk ik dat mijn lijf het niet zelf gaat doen, maar om de een of andere reden heb ik het gevoel dat ik nog even moet wachten. heb het nog niet echt een plekje gegeven.

ik heb de afgelopen 2 dagen gewerkt. werk namelijk in de kinderopvang en moet zeggen dat dat niet mee viel pfff. ben nu ook hlemaal op.

wat ik me nog afvroeg, zijn er ook van jullie die inmiddeld al weer zwanger zijn of hebben jullie daar mee gewacht en hoe snel waren jullie dan zwanger?
sorry voor al mijn vragen maar ben erg onzeker op het moment.

liefs Christy

Hoi Chris,

Hoe is het ondertussen met je?

Ik heb na mijn curretage nog 1 ongi gehad, een hele heftige, en daarna was ik gelijk weer zwanger!! Je schijnt na een miskraam net iets vruchtbaarder te zijn........
Op 8 september is ons dochtertje geboren, Maudy, een wolk van een kindje..........
Het kan dus ook heel snel gaan..........mijn enige troost was dat ook, zo snel mogelijk weer zwanger worden............gelukkig hebben wij er niet zo lang op hoeven te wachten........

Sterkte met alles,

Liefs Rimke

hai Rimke,

met mij gaat het redelijk. emotioneel valt het me allemaal erg zwaar. mijn lijf heeft zelf nog niets gedaan dus ik ga er eigenlijk toch wel van uit dat het over een week gewoon een curretage wordt.

gister ben ik met mijn mennetje een dagje wezen shoppen. ik heb een enorm groot knuffelschaap van hem gekregen voor op de kinderkamer.   hij zegt: ik weet dat het niet echt een troost is maar deze is als troost voor jou en voor ons volgend kindje en staat symbool voor het kindje dat we verloren zijn.
zo lief.
we gaan er dan ook wel van uit dat er zeker een moment komt dat het goed zal gaan. ook wij hopen snel weer zwanger te zijn. eerst dit maar even afsluiten.

bedankt voor jou verhaal. zulke dingen doen me goed. dank je.

liefs Christy

Terug
Bovenaan