Wachten op miskraam

He Hadepe,

Jij ook veel sterkte met het verwerken van je mk, en veel succes met de curettage komende week (mocht het er nog niet vanzelf uitgekomen zijn tegen die tijd).

Houd je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

groetes,
Dion

Ha Dion en andere meiden,

tot nu toe nog steeds niets gebeurd, hoewel het wel de hele tijd rommelt in mijn buik. Morgen heb ik de curretage, en eigenlijk hoop ik dat het niet eerder komt, zodat ik na morgen zeker weet dat het van binnen weeer schoon en leeg is.

Het wachten op een miskraam valt mij best mee, ik had gedacht dat ik het moeilijker zou vinden. Wel vind ik het wat onhandig. afgelopen weekend een bruiloft, en voor de zekerheid een heel pakket mee, voor mocht het plotseling heftig doorbreken. Klein voordeel was wel dat mijn vriend nuchter moest blijven (mochten we als een gek naar huis moester sjezen), dus ik kon een lekker drankje nemen.

Allemaal sterkte, ik laat nog weten hoe het morgen is gegaan,

Liefs, Hadepe

Hoi allemaal,

afgelopen donderdag ben ik dus gecurreteerd (blijf voor mij een raar woord). die middag was ik erg blij en opgewekt, ik kon eindelijk weer vooruit kijken!

Gisteren ging het wat minder, toen ik in het dorp allemaal dikke buiken en kleine kinderen om me heen zag. Het valt dan niet mee. gelukkig verzekert iedereen me ervan dat het veel voorkomt, en dat de kans nog steeds veel groter is dat het de volgende keer wel goed gaat. Daar probeer ik me dan ook maar aan vast te houden.

ik wens jullie allemaal veel sterkte en geluk, en hopelijk hebben jullie snel goed nieuws.

liefs, Hester

He Hester,

Blij te horen dat je curettage goed gegaan is. Nu weet je tenminste dat je weer helemaal "schoon" bent en weer vooruit kunt kijken. En natuurlijk krijg je nog momenten dat het moeilijk wordt, zeker als er in je omgeving veel dikke buiken etc rondlopen. Zag zelf afgelopen week een meid die over een paar weken met zwangerschapsverlof gaat, en dat is dan best pijnlijk als je bedenkt dat ik dat ook had gekund als ik in dec geen mk gehad had. Maar die momenten zijn er nou eenmaal en je kunt er niets aan veranderen.
Het is fijn om er met mensen over te praten, lucht lekker op.

Veel succes en ik hoop idd dat jij en wij allemaal snel met goed nieuws kunnen komen!

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan