Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wachten is zo vervelend.. Zit nu op 4 dagen voor mijn nod en net negatief getest.. Had ik niet moeten doen, maar heb nog hoop! Nog iemand die binnenkort nod heeft?
Vervelend dat wachten.. Ik heb aanstaande vrijdag als het goed is mijn nod, maar dit is nog maar de 2e ronde sinds stoppen met de pil. de eerste keer netjes na 28 dagen ongesteld geworden, maar dat geeft geen zekerheid dat dat deze keer ook is.. eisprong niet gevoeld, maar wel licht gedetecteerd met ovulatietesten.. succes met wachten
Hallo! Ik had gisteren mijn NOD maar ja ik heb PCOS dus het is een beetje koffiedik kijken...Testen zijn negatief en vanochtend een echo gehad. Die was eigenlijk om te bepalen of ik een hydro echo kreeg maar ze durfde die niet te geven omdat ze bang was om een eventuele zwangerschap weg te spoelen...
Ik testte trouwens bij mijn tweede dochter 2 dagen voor NOD positief maar onwijs vaag! Met de clear bleu plusjestest, de digitale gaf toen niet zwanger aan die was pas positief 4 dagen later (deze zijn namelijk helemaal niet zo gevoelig 50ml/UL) dus wees positief!
Ik heb hartstikke buikpijn en ik verwacht dus echt mijn menstruatie beetje jammer weer op het moment suprême dat mijn lijf niet doet wat het zou moeten doen...ronde 9 is dit voor ons..
Mijn nod is 15 nov. Maar als mijn menstruatie uitblijft dan probeer ik te wachten totdat ik 2 dagen overtijd ben. Ik vertrouw persoonlijk dat vroege testen niet zo..
@ eef4
ik werd de eerste ronde na stoppen met de pil ook netjes na 30 dagen ongesteld en de 2e ronde duurde het ook veel langer. Dus goed dat je er rekening mee houd dat het nu wat langer kan duren.
@annemarie34
vervelend dat je lijf je zo in de steek laat. Doen ze die hydro echo nog wel als je ongesteld wordt?
Pfff buikkrampen, diarree.. En ben ontzettend ongeduldig. Normaal gesproken nergens last van als ik ongesteld moet worden. Ik krijg pas erge krampen het moment dat ik ongesteld ben. Wil een test doen, maar moet van mezelf gewoon wachten tot zaterdag, mocht ik niet ongesteld geworden zijn.
Annemarie34: Hoe is het nu? Hopelijk goed nieuws? Wat is precies een hydro echo?
Johanna en gebruiker...: Hebben jullie iets van verschijnselen??
Ik heb een raar trekkerig gevoel in mijn buik en af en toe steken. Maar dat kan natuurlijk ook al het rommelen van mijn komende menstruatie zijn.. Maar dat hoop ik natuurlijk niet! Ook heb ik aardig opgeblazen borsten ☺️ En aardig last van puistjes. Ik wacht het maar rustig af..
Ik heb hiervoor een miskraam gehad en toen was ik ook net voordat ik positief testte flink aan de diarree.. Dus wie weet meid!
hallo allemaal, in april hebben wij een miskraam gehad en ben ik in mei 2x gecurreteerd. Er zat zwangerschapsrest op een dermate moeilijke plek dat mijn lichaam tot september nodig had om mijn hcg weer op 0 te krijgen. Vorige week een kijkoperatie gehad en eindelijk groen licht gekregen. Meteen aan de bak gegaan want rond afgelopen woensdag een eisprong gehad. Nu wachten tot de 25e op mijn nod en tot we kunnen testen. Dat duurt nog zoooooooo lang
wij gaan voor een derde wondertje, 1e maand was gelijk raak maar is helaas niet doorgezet, nu na een paar maand pauze gaan we er weer voor. Afgelopen vrijdag mijn ei gehad en nu nog steeds last en wat hormonaler dan anders, om lekker gek van te worden. Mijn nod is 27 november dus moet echt nog ff wachten..