Wachten op nod

Hoi Dames,

Ik ben net nieuw op dit forum. Wat leuk dat jullie ook allemaal wachten op de NOD. Ik moet nog even. 27 november pas.. pfffff ben nu al ongeduldig haha. Wel heb ik al allerlei symptomen, buikkramp, zere tepels, beetje weeig in mn maag en ben steeds moe, dus duimen!

gebruiker306554 : succes de 27e!

lieve groetjes Sanne

Hoi lieve dames!
Ik heb 25/11 mijn NOD en wacht zo hard af. Is zoo moeilijk wel, dat afwachten.
Ben al een tijdje gestopt met Nuvaring.Ik heb ook endometriose en ben vorige zomer geopereerd. Maar volgens dokter zou het geen probleem moeten zijn om zwanger te worden.Mijn laatste eisprong was 12/11 dus dag zelf geklust en dag erna ook.
Ik heb nu wel enkele daagjes last van MS pijn en rugpijn en ontzettend moe. Net of ik niet uitgeslapen geraak. Vooral ook wat krampen in mijn onderbuik en aan eierstokken wat steekjes.                        Dus wat denken jullie?
Nog dames die dit ook meemaken/voelen?
Groetjes Deborah

Hey dames

Een en Johanna ze hebben de volgende dag nog die echo gedaan en ik was vanaf die dag tor nu ongesteld! Inmiddels spuit ik nu een dag of 10 gonal-f zodat ik hopelijk maandag de 23e kan zien dat er iets groeit...

Dan heb ik tenminste echte kans om zwanger te worden nu dus ik hoop dat het niet lang duurt!

Hoe gaat het met jullie??

Bij mij was het niet raak helaas, een dag voor mijn nod duidelijk ongesteld geworden! Zit nu weer rond mijn eisprong die overduidelijk plaatsvindt dus mijn volgende nod is op 12 december.. Hoop op een leuk kerstcadeau :) gelukkig drukke weken komende 2, dus veel afleiding tijdens het wachten! Bij iemand raak geweest afgelopen maand?

Terug
Bovenaan