Wachten op NOD

Eva93

New member
Hoii meiden.

na een tijde afwezig te zijn geweest ben ik er weer. 9 maart een miskraam gehad met 8 weken. Daarna "gelukkig" wel weer twee keer ongesteld geweest, dus me lijf doet gelukkig nog wat ie hoort te doen.

Nu zit ik op 6 DPO en heb sinds gister avond kwaaltjes. Steken in me onderbuik, dat ik op bed ging misselijk. Vandaag op me werk had ik moeite om me koffie binnen te houden, had het gevoel dat het steeds naar boven kwam waar ik gigantisch misselijk van werd.

En opvliegers!! Pfoee, heb constant klamme handen en voeten en zit voor een ventilator, terwijl met collega's met een jasje aan lopen

wie van jullie zitten er nog meet in de afwacht fase en hebben jullie al last van kwaaltjes?
 
Hoi Eva!

Wat fijn dat alles nog "werkt" spannende periode ook voor jullie! Mijn NOD is aankomende maandag, en zit op DPO 7 (maar dit kan ook 8/9 zijn) Ik heb al vanaf vorige week zondag last van krampjes..af en toe wat misselijk en beetje prikkelbaar. Dit is voor ons ronde 1 en merk dat ik er zo erg mee bezig ben dat ik overal aan twijffel. Niet erg handig ;) Hoe is het nu met jou?

Liefs Renée
 
Jaa ik ken dat hoor, tijdens met wacht periode van me eerst zwangerschap in januari was ik er ook zoo mee bezig. Toen testte ik 2 dagen voor nod al heeel licht positief.

Na me miskraam is me cyclus wel flink in de war. Waar ik voor me miskraam echt op dag 28 regelmatig ongesteld werd is dat nu op dag 35 en dag 34 geweest. Ik gebruik zowel ovulatie testen als de temperatuur methode (wat ik veel betrouwbaarder vind). Dus kan wel elke keer me eisprong goed vinden.

Wat wel grappig en bijzonder is, is dat me temperatuur verloop exact het zelfde is als die in januari (toen ik zwanger bleek te zijn). Ook de kwaaltjes startte rond de zelfde dagen. Ik hoop zo erg dat ik dit weekend positief kan testen en dat het dan nu wel goed gaat
 
Ik hoop heel erg met je mee :) wel toeval dat je temperatuur verloop idd hetzelfde is! Toeval bestaat niet toch ;)?

Temperatuur je dan iedere ochtend? En hoe groot is het verschik dan :)? Ik wil eigenlijk wachten met testen tot maandag of dinsdag maar weet niet of ik dat kan..haha! Op een of andere manier hoop ik er nu stiekem toch heel erg op terwijl het pas de 1e poging is! Maarja..wat voel ik dan toch steeds in mn buik? Onzekerheid is niet mijn sterkste kant!
 
Nee bij mij ook niet!

ik temperatuur iedere ochtend om half 8 (ook op me vrije dagen haha) ik heb een thermometer op me nachtkastje liggen en doe dit dan voordat ik van bed ga. Zo krijg je een goed overzicht van je cyclus. Voor me eisprong is me temperatuur gemiddel 36,3. Met me eisprong zakt ie naar 36,2 of 36,1 en dan stijgt ie tot minimaal 36,5 en hoger tot me menstruatie begint (of niet haha)

Nou waarom zou het niet de eerste keer kunnen.. dat mijn vriend en ik de eerste maand er echt voor gingen (met temperaturen en sex op de juiste dagen) was ik ook gelijk zwanger. Alles kan dus
 
Veel succes meiden met deze ronde! Ik moet een tijdje wachten ook op mijn NOD. 11e was mijn LH-piek volgens ovulatie test dus 12-13 juni ovulatie. Ronde 2. Vind het zo super spannend!
 
Terug
Bovenaan