Wachten op NOD

Wat bijzonder om te lezen dat we allemaal wachten.. ik heb NOD zondag, kan bijna niet wachten.

Heb 2x miskraam gehad, 1e x voelde ik me heel erg zwanger vanaf enkele dagen voor NOD en 2e x helemaal niks gemerkt.

Nu lichamelijk geen "klachten", maar wel heel erg het gevoel dat het goed is.

Of zou het alleen maar wishful thinking zijn...?

Hoe leiden jullie jezelf af?
 
jaa spannend he!

Ik had de eerste keer ook zo'n sterk gevoel dat het raak was, njaa dat was toen dus ook het geval. Me temperatuur was toen perfect.

Maar nu.. jaa wat kan ik er van zeggen. Me temperatuur is niet echt hoog, maja ook weer niet zolaag als me basale temperatuur dus dat is dan weer enig sinds positief! Ik hoop dat ik het goed het en dat ik vrijdag ongesteld moet worden.. (na me miskraam is me hele cyclus van slag, en heb ik beide cyclussen een LF van 10 dagen gehad en dan kom ik op vrijdag uit. Maar mocht me lijf besluiten om het toch maar weer op 14 dagen te doen is het pas dinsdag!!



en hoe ik me eigen bezig houdt... nouuu niet hahahaha. Lekker aan t werk gaan en proberen er niet al te veel aan te denken. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan
 
Spannend!

ik ben net pas bij m'n eisprong.. maar daarna komt het wachten! Dus ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen!
 
<p style="text-align: left;">Zelfs gedroomd dat de test positief was...</p><p>Inmiddels 2 dagen na NOD en 2x negatief getest. Maar ook niks wat wijst op menstruatie op komst... ik ben in de war!</p>
 
Terug
Bovenaan