Wachten tot menstruatie. Zucht.

Nonamns

New member
Goede morgen,

<span style="line-height: 1.5;">Sinds vandaag ben ik lid van dit forum. Ook wij willen graag zwanger worden, ik heb zo'n 10 jaar de pil geslikt en ik wacht nu op m'n menstruatie. Zucht! Ik ben 9 weken overtijd en volgens de test ook niet zwanger. Nu weet ik dat het lang kan duren voordat je lichaam weer in 'balans' is. Hoelang duurde het bij jullie, en zijn er eventueel nog tips? </span>

LLiefs, Nonamns.
 
Helaas is dat bij iedereen anders. Toen ik met de pil stopte was mijn cyclus gelijk goed. Net zoals toen ik aan de pil was.

Het wachten herken ik nu wel. Vorige week ben ik gecuretteerd van een miskraam (was uiteindelijk 11 weken zwanger, maar het vruchtje is waarschijnlijk bij 6,5 week gestopt) en ik kan niet wachten totdat ik weer ongesteld word. Dacht van de week mijn eisprong te voelen (en volgens de verloskundige kan dat ook al na een week), maar de zwangerschapstest wees uit dat het HCG-hormoon toch nog in mijn lijf zit.

Je wil je cyclus goed hebben zodat je kan uitrekenen wanneer je eisprong.

Succes en hopelijk is je cyclus snel weer normaal en mag je snel zwanger raken!
 
Ik hoor inderdaad verschillende verhalen over de cyclus na het stoppen met de pil. Is het dan een gekke vraag of dat kan liggen aan hoe je de pil geslikt hebt? Dus bijv. maandelijks de stopweek = snel goede cyclus en bijna nooit een stopweek = duurt lang voor de cyclus goed is. Of is dat het niet en is het gewoon echt per persoon verschillend?

En als het lang duurt voordat je cyclus op orde is, duurt het dan ook langer voordat je zwanger wordt nadat je cyclus op orde is of kun je dan nog steeds wel zwanger worden?
 
Is niet eens een gekke vraag. Bij mij was het zo, toen ik aan de pil ging dat ik toen al een onregelmatige cyclus had. We wachten nog even, kijken het nog aan, anders inderdaad even langs de huisarts.
 
<p style="text-align: left;">Wat vervelend om te horen Sanne. Sterkte, en ik ga duimen voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.</p>
 
Dit is bij iedereen helaas anders. Ik heb zelf ook bijna 10 jaar de pil geslikt. Na het stoppen van de pil was mijn cyclus gelijk goed & we mochten het geluk hebben dat we binnen 3 maanden zwanger waren.

Ik hoop dat het snel op gang komt. Succes!
 
dag dames



ik ben altijd tussen 28 en 29 dagen ongesteld! ik heb wel eens gehad dat het 34 dagen was maar gebeurd eens in de jaar!

Nu ben ik 11juli als laatst ongesteld geweest, ben dus al paar dagen overtijd! Ik heb 2x getest met cleaurblue digital maar helaas negatief 

ik heb al 3dagen hele erge maagzuur, misselijk, steeds trek, moe en pijnlijke borsten! Heb ook steeds opgezwolle gevoel.. Ook bij me buik / navel rare gevoel steeds Maar me testen blijven negatief..:( dit is me 3de dag na nod

weet er iemand of ik alsnog zwanger kan zijn? Of is test negatief dus niet zwanger?
 
Ik zou n ander merk test doen, cb is niet zo gevoelig.



ik werd 45 dagen na t stoppen van de pil ongesteld, dat is nu 1,5 jaar geleden. Sinds dien heb ik cyclussen tussen de 29 en de 36 dagen. Ik meet m'n eisprong door ovulatie testen sinds 2 maanden (sinds we ook echt n kinderwens hebben) en dat werkt goed, weet precies wanneer ik ovuleer en dus echt overtijd ben.
 
Terug
Bovenaan