Wachten tot menstruatie. Zucht.

Ik ben ook nieuw op het forum. Ik ben eind juni (dit jaar) gestopt met de pil en wacht ook nog op mijn eerste menstruatie.... (zit nu ruim over de 50 dagen) Ik heb een aantal dagen (soms achter elkaar) het idee gehad dat ik ongesteld werd (kramp, hoofdpijn, menstruatiepijn, maar uiteindelijk verdween dit weer.. hebben andere dit ook?

Ik hoop dat je cyclus snel op gang is.
 
Whoa Samsam01! 50 dagen al over tijd... Pfff dat lijkt me toch ook maar gestress.... Ik heb dinsdag mijn laatste pil en dan moet ik zaterdag ongi worden. En dan is het voor mij ook de vraag of ik op tijd ga komen of te laat (of met beetje geluk - maar dat zal wel niet) meteen zwanger.
 
Ik heb jaren de pil geslikt en toen ik ermee stopte duurde het maar liefst 10 maanden voordat ik weer ongesteld werd. Echter na een (hormonen) spiraaltje was ik gelijk ongesteld. Volgens mij ligt het er dus maar net aan.
 
.Ik ben eind mei gestopt met de pil en ook nog steeds niet ongesteld... Wachten wachten wachten duurt veelste lang haha
 
WoW wat kan het soms lang duren als ik dit zo lees!! Ik ben 17 juli gestopt met de pil (en ook nog ongesteld geworden door de pil). En nu ben ik vrijdag precies op schema ook weer ongesteld geworden maar dit keer door het lichaam zelf
 
Terug
Bovenaan