wachten, wachten en nog eens wachten pfff....

Een tweeling zou wel super gaaf zijn!!!

Hier nog helemaal niks geen ongi klachten en geen zwangerschap verschijnselen, maar ik moet nog een kleine week wachten (nod is donderdag).
Het is allemaal toch moeilijk om te zeggen, je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Ik heb al 11 rondes lang van alles gevoelt hahahaha
Ik wacht het maar gewoon af, we hebben de beslissing al genomen om binnenkort naar de ha te gaan, dat geeft wel een stukje rust, misschien helpt dat.....

Liefs Phoebe

Hallo allemaal
Zo'n forum is nieuw voor mij maar zat een beetje overal rond te snuisteren en te zoeken naar vrouwen waarbij de zwangerschap ook een beetje op zich laat wachten... een beetje troost zoeken denk ik...
Ik ben 35 en heb al 2 kindjes... we zijn nu bezig voor een 3de... Mijn spiraaltje is verwijdert in november 2007... tot nu toe nog niks... Van de 2 kindjes was ik onmiddellijk zwanger dus had niet echt benul van wat dat wachten was op een zwangerschap.
Moet zeggen dat ik nu wel heel veel last heb van mijn maandstonden... beetje emotioneel, hoofdpijn en pijn in de buik en onderrug... pf...
Elke maand wordt precies moeilijker... Ze zeggen wel dat je er niet mag aan denken en dat het dan wel lukt maar je bent er toch onbewust mee bezig en dan zie je zoooooveel zwangere vrouwen en baby's om je heen! Nie normaal! Ik gun het ze allemaal van harte maar in je hartje doet het toch pijn!

Hoop dat het bij jullie ook snel lukt!
Liefs San XxX

Hoi meiden,

Nou ik heb wat rozige afscheiding dus ik denk dat ik ongesteld word, alleen het rare is mijn temp blijft op 36,7. Als je je menstruatie krijgt daalt hij toch veel sneller? Heeft iemand hier ervaring mee?

Phoebe kan me voorstellen dat als je weet dat je naar de ha gaat het toch een stukje meer rust geeft, en wie weet dat het juist deze maand goed uitpakt! Ik ga in ieder geval voor je duimen.

En vliegirl ik ga natuurlijk ook voor jou duimen, wanneer had jij je NOD?

En San welkom bij club. Ikzelf heb ook 2 kids en daarvan was ik ook gelijk zwanger. Als mijn menstruatie doorzet dan ga ik naar de derde ronde. Ik heb helaas alleen wel een lange cyclus gehad afgelopen maand. (55 dagen) en daar baal ik wel van. Wanneer is jou NOD?

Fijn weekend allemaal.

Liefs,
Baby09

Dag Baby,
dank je wel
Ja het lijkt nu wel abnormaal hé dat het niet direct lukt? Heb nu mijn maandstonden gekregen 15 mei... moet zeggen dat ik die maximum om de 27 dagen al terug heb! Het moet inderdaad verveldend zijn als je cyclus zolang duurt, je hebt dan telkens meer hoop denk ik! Hoe oud zijn jouw kindjes? Hoop dat het voor allen hier snel lukt en we fier met een dikke buik mogen rondlopen!
Groetjes San XxX

Hallo meiden!!!
Hoe gaat het!!!???
Hoi sannekuh (hoop dat ik je naam goed schrijf...)
kan me voorstellen dat het moeilijk is om te wachten, vooral omdat het de eerdere keren zo snel ging.....maar wens je toch geduld toe....
hier rommelt het wel in mn buik, maar zet nog niet door zal nog wel komen, wel super last van mn borsten, meer als andere maanden. Maar Nod is dinsdag dus kan ook nog ff duren voordat de ongi komt.
Nou meiden leuk om elkaar op de hoogte te houden!!
Ga nu slapen, truste!!

Hoi meiden,

Nou ik ben dus ongie geworden!! Baal er wel een beetje van, verder is het veel erger dan normaal, maar dat nemen we maar voor lief.

Vliegirl wat spannend hoop voor jou dat de duivels wegblijven!! Ga voor je duimen. Wanneer ga je eventueel testen?

Liefs,
Baby09

Hey Baby09,

Balen meid...... toch ongie geworden.....
Ik denk dat ik morgen ook ongie ga worden, me temp was vanmorgen drastisch gedaald, dus ik verwacht de rdtjes morgen....
Op naar ronde 13 dan!

Liefs Phoebe

Baby09 jammer dat je toch ongi bent geworden!!
Ik hoop dat als je het verwerkt hebt je weer vol goede moed verder kan gaan!!
Phoebe oei gezakt, ik heb nog nooit getemperatuurd maar volgens mij ga je dan meestal ongi worden.... Jammer meid!! Kan me voorstellen dat het na 13 mnd wel eens moeilijk is!!

Hier denk ik ook dat ik ongi wordt, maar helemaal zeker weten doe ik het niet... Gevoelend kunnen beide kanten op.......
Maar ik hou jullie op de hoogte.... morgen is nod, ik heb niet t gevoel dat ik morgen ongi wordt maar kan natuurlijk zat!!!
We zien wel!!
groetjes!!

Terug
Bovenaan